با ما همراه باشید

اتاق خبر

کارخانه تولید ماسک در ورامین افتتاح شد

خبراستان:فرماندار شهرستان ورامین گفت: کارخانه تولید ماسک سه لایه و تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شد.

به گزارش ایسنا حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه تولید ماسک سه لایه و تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده و روزانه 40 هزار ماسک سه لایه استاندارد تولید می‌کند.

وی ادامه داد: در این کارخانه روزانه 10 هزار عدد پد الکلی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین افزود: در این کارخانه علاوه بر ماسک و پد الکلی، محصولات پزشکی نظیر واکر، عصا، توالت فرنگی و دستگاه بخور سرد به عنوان نخستین کارخانه کشور تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، به زودی با راه اندازی خط تولید ماسک N95 این کارخانه بخش مهمی از نیاز مراکز درمانی به این کالای تخصصی تأمین می‌شود.

وی یادآور شد: این کارخانه در یک شیفت کاری به این میزان از تولید دست یافته که با تأمین مواد اولیه، به ظرفیت تولیدی آن افزوده شده و بسیاری از نیازهای استان تهران تأمین می‌شود.

کاغذلو در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر 60 نفر به صورت مستقیم در این کارخانه تولیدی مشغول به کار می‌باشند و با راه‌اندازی خط تولید ماسک N95 تعداد شاغلین این کارخانه به 85 نفر افزایش می‌یابد.منبع ایسنا