با ما همراه باشید

اتاق خبر

دومین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار ورامین برگزار شد

دومین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار سال ۱۳۹۸ شهرستان ورامین در محل فرمانداری برگزار شد.

دومین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار سال ۱۳۹۸ شهرستان ورامین با ریاست کاغذلو فرماندارشهرستان ورامین وبا دبیری میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت و با حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه کاغذلو فرماندارشهرستان ورامین در نشست ستاد تنظیم بازار ورامین گفت : با توجه به در پیش بودن ایام محرم تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، نیاز سنجی شهرستان و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف این ستاد دانست.

کاغذلوبا تأکيد بر نظارت دقيق بر بازار و رصد قيمت ها به صورت مستمر گفت: براي ممانعت از افزايش غيرقانوني و بي ضابطه قيمت ها بايد کنترل و نظارت مستمر بر قيمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

شایان ذکر است در ادامه جلسه حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نیز ضمن ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت قیمت بازار از روند جذب و توزیع اقلام اساسی خبر داد و افزود : از ماه مبارک رمضان تا کنون میزان 1102 تن شکر تنظیم بازار جذب شده که از این مقدار 902 تن شکر بین واحدهای تولیدی صنفی ، صنعتی و خانوار توزیع گردیده و مابقی نیز در حال توزیع می باشد .

میرزایی در ادامه افزود : میزان 430 تن قند تنظیم بازار نیز جذب شده و همچنین 912 حلقه لاستیک تنظیم بازار تا مردادماه مخصوص خودروهای نیسان ، خاور و کامیون توزیع گردیده است .