با ما همراه باشید

اتاق خبر

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند/ منتخبان مردم وظیفه خدمت‌رسانی دارند

خبراستان: رئیس شورای اسلامی شهر ورامین، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام مردم به‌ویژه منتخبان شورای اسلامی شهر موظف به خدمت‌رسانی هستند.

سید رضا احمدی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، جمعی از مسئولان شهرستان ورامین و اقشار مختلف جامعه در مسجد شهرک مدرس ورامین در حال برگزاری است، با تبریک ایام فرخنده دهه مبارک فجر اظهار داشت: تمام تلاش بنده و دیگر خدمتگزاران شما در شورای اسلامی شهر ارائه خدمات بهتر و در خور شان به وارثان قیام 15 خرداد و مردم مومن و انقلابی ورامین است.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی خواند و تاکید کرد: تمام مدیران به‌ویژه منتخبان شورای اسلامی شهر وظیفه خدمت‌رسانی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دوران خفقان و سراسر ظلم و ستم دوران پهلوی به برکت انقلاب اسلامی به جامعه‌ای مقتدر توام با پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های مختلف به‌ویژه علم و دانش و … مبدل شد.

وی با اشاره به امنیت و آسایش جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای که دور تا دور ما پر از توپ و آتش است، عنوان کرد: پیشرفت، عزت، اقتدار، سربلندی، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون نهضت اسلامی که امام خمینی (ره) بنیانگذار آن بودند، وجود نعمت ولایت فقیه، امام خمینی (ره) در گذشته و امروز خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای، خون پاک شهدا و بصیرت و آگاهی ملت غیور ایران اسلامی است.

احمدی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کشور از نظر اقتدار علمی، سیاسی، فرهنگی و … دارای جایگاه رفیعی در جهان است.

رئیس شورای اسلامی ورامین در پایان تصریح کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی به قدری است که امروز 6 کشور قدرتمند جهان در برابر جمهوری اسلامی ایران نشسته و تن به مذاکره تن داده‌اند و این مهم نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی دارد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از خواهران طلبه ممتاز حوزه علمیه کوثر توسط حجت‌الاسلام سید محسن محمودی و فتح‌اله فرجی تقدیر شد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.