با ما همراه باشید

اتاق خبر

خون۲۰۰ هزار شهید به پای ارزش های انقلاب اسلامی ریخته شده است

خبراستان: امام جمعه ورامین گفت: برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های اسلام ناب محمدی، خون مطهر بیش از ۲۰۰ هزار شهید گلگون کفن بر زمین ریخته شده است.

ظهر شنبه آیت الله سید مرتضی محمودی در دیدار جمعی از دانشجویان شهرستان ورامین با گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز باید قدردان نعمت استقرار جمهوری اسلامی ایران باشیم.

امام جمعه ورامین افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور وابستگی شدیدی به قدرت های غرب و شرق داشت و ذخایر خدادادی ایران توسط مستکبران به غارت می رفت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به برکت هدایت های امام راحل و ایستادگی و حمایت های مردم به پیروزی رسید و امروز به عنوان الگویی برای سایر ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

محمودی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان نفوذ کرده  و همین امر، ترس و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی را به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن برای سست کردن اعتقادات جوانان کشور گفت: دشمن برنامه ریزی زیادی را برای سست کردن اعتقادات جوانان کشور انجام داده است.

وی افزود: برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های اسلام ناب محمدی، خون مطهر بیش از ۲۰۰ هزار شهید گلگون کفن بر زمین ریخته شده است و امروز وظیفه همه ما پاسداری از این ارزش هاست.

محمودی ادامه داد: امروز وظیفه همه ماست که ضرورت ها و نیازهای عرصه های فرهنگی را به خوبی شناخته و زمینه تحققآن را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: دهه مبارک فجر، دهه نجات ملت ایران از ظلمت و تاریکی است و از این فرصت باید برای گسترش ارزش های اسلامی استفاده کرد.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.