با ما همراه باشید

تریبون آزاد

باشگاه تک تیرانداز ورامین میزبان اولین دوره مسابقات تفنگ بادی قهرمانی کشور

خبر استان : مدیر باشگاه تک تیرانداز ورامین گفت: اولین دوره از مسابقات قهرمانی کشور تفنگ بادی در محیط باز به میزبانی شهرستان ورامین برگزار خواهد شد .

مدیر باشگاه تک تیرانداز ورامین با اعلام این خبر گفت : مسابقه تفنگ بادی با همکاری انجمن تخصصی تیراندازان پارسی در قالب قهرمانی کشور برای اولین بار پایه ریزی گردیده که ورامین با اعلام آمادگی ، میزبانی این رقابتها را عهده دار شده است .

محسن بوربور افزود : بیش از ۴۰ ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقه حضور خواهند یافت تا در یک رقابت حساس برای کسب عنوان قهرمانی در مقابل یکدیگر صف آرایی کنند .

وی ادامه داد : مسابقات در دو بخش ۲۵ و ۵۰ متر پایه ریزی شده که طی دو روز برگزار خواهد شد .

مدیر باشگاه تک تیرانداز اظهار داشت : در روز اول ورزشکاران برای کسب آمادگی بیشتر به تمرین میپردازند و جمعه مرحله پایانی برای این رقابت در نظر گرفته شده است .

بوربور گفت : این مسابقه چند میهمان ویژه نیز خواهد داشت که حمیدرضا سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و سرهنگ متولی پور نماینده وزیر دفاع در امور سلاح و ناریه برای تماشای مسابقات به ورامین سفر خواهند کرد .

او افزود : رقابتها در روز جمعه مورخ ۲۵ مهرماه از ساعت ۹ صبح در محل سایت تک تیرانداز که در کیلومتر ۲۰ جاده چرمشهر واقع شده برگزار می گردد .

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.