با ما همراه باشید

پاکدشت

بازدید فرماندار پاکدشت از پروژه بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی شهدای پاکدشت

خبر استان : فرماندار پاکدشت اجرای سیاستهای دولت در حوزه سلامت را برطرف کننده دغدغه های بهداشتی شهرستان تحت امرش خواند و خواستار سرعت دهی در تکمیل پروژه بیمارستان شهدای پاکدشت شد.

معاون فنی و اجرائی سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی  وزارت راه و شهرسازی با همراهی علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار پاکدشت  از روند ساخت و تکمیل بیمارستان‌ ۱۳۰ تختخوابی شهدای  پاکدشت بازدید کرد.

فرماندار پاکدشت در این بازدید ضمن تشریح موقعیت جغرافیایی و جمعیتی شهرستان تحت امرش گزارشی از مراحل احداث و پیشرفت فیزیکی بیمارستان های شهدای پاکدشت   ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به وجود تنها بیمارستان شهرستان که با ساختی قدیمی در بخش شریف آباد واقع شده است بر ضرورت  تکمیل و ارائه پروژه بیمارستان مرکزی پاکدشت تاکید کرد.

قاسمی فرزاد  با یادآوری عبور جاده ترانزیتی بزرگراه امام رضا در مسیر اصلی شهرستان پاکدشت احداث و تکمیل بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی شهدای پاکدشت را گام بزرگی جهت ارائه خدمات بهداشتی- درمانی به مردم شهرستان و زائران رضوی برشمرد.

نماینده عالی دولت در پاکدشت همچنین بر لزوم همت مدیران استانی و مسئولین وزارت راه و شهرسازی برای سرعت بخشی به پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.

وی در پایان اهتمام مسئولین امر به اجرائی کردن برنامه های دولت تدبیر وامید خاصه شخص رئیس جمهور محترم  درحوزه نظام جامع سلامت را برطرف کننده بسیاری از دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان ها بخصوص شهرستان تحت امرش عنوان کرد.

معاون فنی و اجرائی سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی  وزارت راه و شهرسازی ضمن بازدید از بیمارستان‌ ۱۳۰ تختخوابی شهدای پاکدشت گفت:درآینده ای نزدیک بیمارستان شهدای پاکدشت به اتمام میرسد وتجهیز آغاز خواهد شد

رضایی  عضو هیئت مدیره و معاون فنی و اجرائی سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی  وزارت راه و شهرسازی نیز در این بازدید گفت : عملیات اجرای این پروژه بهداشتی و درمانی در حال اجراست و امید است احداث بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی شهدای پاکدشت که از خواسته های مردم شهرستان پاکدشت است، به سرعت و طبق برنامه صورت گیرد.

وی بیان کرد: ما در ساخت بیمارستان شهدای پاکدشت هیچ مشکلی از لحاظ تأمین منابع مالی نداریم و  انشائالله با تلاش مضاعف عوامل اجرایی در ساخت بیمارستان که هر چه زودتر این طرح ملی به بهره برداری برسد و خدمات دهی آن برای اهالی شهرستان پاکدشت فراهم شود.این مسئول افزود: امید است با تلاش های صورت گرفته و امکانات موجود این پروژه درپایان آبانماه   سال جاری به بهره برداری برسد.

خبر استان :

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.