با ما همراه باشید

اتاق خبر

نرخ خدمات معاینه فنی شهرداری ورامین

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگویی با اشاره به عملیات شست‌وشو و رفت‌وروب امام‌زاده طاهر خیرآباد اظهار کرد: شهرداری در راستای طرح بهداشت محله، شست‌وشو و رفت‌وروب امام‌زاده طاهر خیرآباد را توسط کارکنان ناحیه یک اجرا کرده است.

وی با اشاره به خط‌کشی و رنگ‌آمیزی جداول میدان رازی و میدان بسیج افزود: عملیات خط‌کشی و رنگ‌آمیزی جداول میدان بسیج و میدان رازی در حال اجرا است.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: در راستای طرح بهداشت محله و با دستور معاونت خدمات شهری و مدیر ناحیه چهار شهرداری، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی بلوار امیرکبیر و خیابان کمربندی شمالی خیرآباد در حال اجرا است.

مؤمنی اضافه کرد: عملکرد سازمان فرهنگی شهرداری ورامین در سال گذشته موجب افتخار خانواده شهرداری ورامین بود و بدون شک یکی از موفق‌ترین سازمان‌های شهرداری در سال گذشته سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بوده است که با ارائه یک کار تیمی مراسم مختلف انقلابی، ملی و مذهبی را در سطح شهر برگزار کرد.

وی با اشاره به اعلام تعرفه معاینه فنی خودروها در سال ۱۴۰۲ گفت: بر اساس مصوبه دولت از ابتدای امسال، بهای خدمات معاینه فنی در مراجعه نخست برای خودروهای سبک ۹۲ هزار تومان، برای خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین ۱۱۹ هزار تومان و موتورسیکلت ۲۲ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: ایمنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.