با ما همراه باشید

اتاق خبر

مجوز «شهر الکترونیک» صادر شد

خبر استان : هیئت نظارت بر مطبوعات، مجوز انتشار دو ماهنامه «شهر الکترونیک» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجید عبدوس را در حوزه فرهنگی و اجتماعی صادر کرد.

در جلسه هفته پایانی آبان ماه ۱۳۹۴ هیئت نظارت بر مطبوعات، این هیئت با درخواست انتشار دو ماهنامه مکتوب «شهر الکترونیک» با گستره نشر استانهای تهران، البرز و سمنان به مرکزیت شهرستان ورامین و همچنین در حوزه فرهنگی و اجتماعی موافقت نمود.
گفتنی است، پیش از این، در جلسه مرداد ماه ۹۴ هیئت نظارت بر مطبوعات نیز، این هیئت با درخواست انتشار پایگاه اطلاع رسانی «خبر استان» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجید عبدوس موافقت کرده بود که این پایگاه اطلاع رسانی به آدرس اینترنتی www.khabareostan.ir در حال فعالیت می باشد.
شایان ذکر است، مجید عبدوس از فعالان فرهنگی و علمی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته مهندسی الکترونیک، کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی و دانشجوی مقطع دکتری می باشد.

از سوابق عبدوس می توان به مدیر عاملی شرکت فنی مهندسی نوین ساتراپ تراشه، معاونت دانشگاه مهرخواه، مشاور شورای اسلامی شهر و دانشگاه شهرداری ورامین، تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال و نائب رئیس کانون خبرنگاران باشگاه متین اشاره نمود.
وی همچنین فعالیت به عنوان سرپرست و خبرنگار در نشریات همشهری، فرهنگ آشتی، حمایت، ابرار، آسیا، آرمان، کائنات، سروش، هدف و اقتصاد، کارون و وارنا شهر را در رزومه ۱۵ ساله مطبوعاتی خود دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.