با ما همراه باشید

اتاق خبر

حاشیه هایی برای نشست مشترک اصلاح طلبان جنوبشرق استان تهران در قرچک

خبر استان : نشست مشترک اصلاح طلبان شهرستانهای پیشوا، قرچک و ورامین به میزبانی شهرستان قرچک پنج شنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می شود.

سید ابوالقاسم میرحیدری دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در گفت و گو با «چشم جامعه» با اعلام این خبر ، ضمن دعوت تمامی فعالان سیاسی منطقه به رعایت تقوای سیاسی و اخلاق سیاسی گفت: حسب درخواست شورای اصلاح‌ طلبان منطقه و موافقت فرماندار و نماینده دولت، مجمع اصلاحات دشت ورامین به میزبانی مردم شریف شهرستان قرچک در روز پنجشنبه برگزار می گردد.
وی افزود: در روزهای گذشته به اتفاق اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان دشت ورامین با فرمانداران پیشوا، قرچک و ورامین دیدار و گفت و گو کرده ایم و ضمن ارائه گزارشی از چگونگی حضور فعال جریان اصلاحات در صحنه انتخابات، حمایت اصلاح‌طلبان منطقه را از برنامه های اجرایی دولت اعلام و آقایان فرماندار نیز با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور بر اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید مبنی براجرای قانون، حفظ بی طرفی در برگزاری انتخابات و حفظ حقوق قانونی همه شخصیت ها و جریانات سیاسی فعال منطقه موکداً تأکید نمودند.
میرحیدری خاطر نشان کرد: در این دیدارها فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت درشهرستانها هر گونه برگزاری همایش حامیان دولت را مورد تاکید قراردادند.
لازم به ذکر است، نشست مشترک اصلاح طلبان جنوبشرق استان تهران در قرچک با حضور حجت الاسلام موسوی لاری نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان و وزیر کشور محمد خاتمی در تالار بختیاری قرچک واقع در خیابان اصلی  نرسیده به خیابان محمدآباد برگزار خواهد شد.

پوستر نشست اصلاح طلبان در قرچک

گفتنی است، سایت خبری «اسوه نیوز» صبح امروز با انتشار خبری نوشت: «تجمع امت حزب الله قرچک در محکومیت حضور فتنه گران در این شهرستان روز پنجشنبه برگزار می شود.
نشست مشترک اصلاح طلبان شهرستانهای پیشوا، قرچک و ورامین برگزار می شود و در نقطه مقابل جمعی از امت حزب الله شهرستان قرچک اعلام کردند که در مقابل تالار بختیاری و در محکومیت حضور فتنه گران در این شهرستان تجمع خواهند کرد».
همچنین خبرگزاری مهر نوشت: «نقوی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران با واکنش به تلاش عده ای برای زمینه سازی حضور فتنه گران در عرصه سیاسی اظهار داشت: ما فتنه را خط قرمز نظام اسلامی می دانیم و همواره و در همه شرائط بر خط قرمز بودن فتنه تأکید داریم.
رییس مجمع نمایندگان استان تهران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز طی سال های اخیر فتنه را خط قرمز نظام اسلامی دانستند.
وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که هر کسی که پای فتنه گران را به عرصه سیاسی باز و بستر لازم را برای حضور آنان فراهم کند، جز فتنه محسوب شده و مقصر است.
نقوی حسینی اضافه کرد: حضور فتنه گران با هر نام و عنوان را عبور از خط قرمز نظام و انقلاب دانسته و آنان را به عنوان نیروهای انقلابی قلمداد نمی کنیم.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت تاریخی مردم ورامین در محکومیت فتنه سال ۸۸ گفت: مردم ورامین، پیشوا و قرچک در فتنه سال ۸۸ کفن پوشیده و با پای پیاده به سمت بیت مقام معظم رهبری حرکت کردند».

منبع : راوی امروز