با ما همراه باشید

اتاق خبر

جریمه خودروهای دارای برچسب پارکبان در ورامین!/ راهنمایی و رانندگی پاسخگو باشد

خبر استان : پلیس راهنمایی و رانندگی ورامین در اقدامی عجیب خودروهای دارای برچسب الکترونیکی پارکبان را نیز جریمه کرد.

آغاز مجدد طرح پارکبان در ورامین از 14 آذر ماه آغاز شد و مقرر گردید در هفته نخست این طرح به صورت رایگان اجرا گردد تا شهروندان با تحویل برچسب های الکترونیکی با نحوه اجرای این طرح آشنا شوند.

این در حالی است که برخی از رانندگان از جریمه خودروهای خود توسط پلیس در خیابان شهید بهشتی، با وجود داشتن این برچسب خبر دادند.

جریمه خودروها در محدوده طرح پارکبان از دو جهت جای بحث دارد، مورد اول اینکه آیا جریمه خودروها از سوی پلیس در هفته نخست، که این طرح به صورت رایگان و با هدف آموزش آن به شهروندان اجرا می شود، صحیح است؟

نقد دوم اینکه حتی اگر برنامه کاری پلیس جریمه خودروهای بدون برچسب در هفته ابتدایی اجرای طرح پارکبان باشد، چرا خوردوهای دارای برچسب الکترونیکی مذکور هم شامل اعمال قانون شده اند؟

انتقاد دیگر که می تواند از سوی پلیس به عنوان توجیهی برای این اقدام صورت گیرد، تشخیص سخت این برچسب های کوچک سفید رنگ است که باید روی شیشه خودروها نصب گردد و نیازمند هماهنگی بیشتر برای سهولت در رویت فیزیکی یا الکترونیکی آن می باشد.

انتظار می رود پلیس راهنمایی و رانندگی ورامین به منظور آگاه سازی شهروندان نسبت به اطلاع رسانی مناسب در مورد نحوه اجرای طرح الکترونیکی  پارکبان و پاسخگویی در مورد چرایی جریمه های مذکور، اقدام نماید.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.