با ما همراه باشید

اتاق خبر

دیدار فرماندار با رئیس جدید شورای اسلامی شهر ورامین

خبر استان : فرماندار ورامین گفت: اعضای شورای اسلامی به خواست مردم و با انتخاب آنان برای این مسوولیت مهم انتخاب شده اند و باید با خدمت رسانی مناسب پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

محسن خوانساری در دیدار با محسن رضایی رئیس جدید شورای اسلامی شهر ورامین گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ ضمن انتخاب دولت تدبیر و امید، نمایندگان خود در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را انتخاب کردند تا به واسطه تلاش آنان بتوانند، آینده ای روشن برای کشور رقم بزنند.

وی اظهار داشت: مردم به اعضای شورای اسلامی شهر و روستا اعتماد کرده اند و اعضای شورا باید با خدمت رسانی بی منت پاسخ اعتماد آنان را داده و مشکلات مردم را برطرف نمایند

وی تصریح کرد: مهمترین اصل در خدمت رسانی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، همدلی و وفاق هر چه بیشتر میان اعضای شورای اسلامی است که یقینا اتحاد و همدلی آنان می تواند مشکلات بیشتری از مردم را مرتفع نموده و کمک به عمران و آبادانی شهر نماید.

وی اظهار داشت: شهرستان ورامین از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است که در صورت استفاده صحیح از این ظرفیت ها و بکار گیری از تمامی توانمندیهای موجود، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش مناطق مختلف شهرستان را فراهم نمود.

نماینده دولت در شهرستان ورامین اظهار داشت: با گذشت یک سال از فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی از شناخت کاملی نسبت به اوضاع شهر برخوردار شده اند و باید از فرصت باقی مانده در جهت رشد و ارتقاء منطقه بهره لازم را ببرند.

خوانساری تأکید کرد: امروز به واسطه تلاش های دولت تدبیر و امید روح امید در کشور دمیده شده و اعضای شورای اسلامی نیز وظیفه دارند تا با همدلی در جهت افزایش امیدواری مردم گام برداشته و با بهره گیری از توان بخش خصوصی و برنامه ریزی جامع، آینده ای روشن برای شهرستان ورامین رقم بزنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.