با ما همراه باشید

اتاق خبر

از ظرفیت‌های فکری جوانان، در حل مشکلات ورامین استفاده خواهد شد

مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اظهار کرد: اهتمام اداره ورزش و جوانان ورامین در برگزاری مسابقات استانی و کشوری به میزبانی شهرستان در راستای اشاعه ظرفیت های حوزه نخبگانی و جوانان شهرستان ورامین بسیار تاثیر گذار بود.

وی افزود: متاسفانه تنها استخر متعلق به اداره ورزش و جوانان چند سالیست که در تعطیلی به سر می برد اما امسال روند تعمیر و تجهیز آن آغاز شد که به زودی شاهد بازگشایی این استخر خواهیم بود.

درویشی ضمن اشاره به تعویض چمن استادیوم تختی ورامین خاطر نشان کرد: چمن طبیعی استادیوم تختی شهرستان ورامین که در سال های اخیر با مشکلاتی از قبیل کمبود آب پیش رو شده بود، روند تعویض چمن آن آغاز گردیده است .

وی احداث زیرساخت های ورزشی را مهم دانست و خاطرنشان کرد : تیم‌داری و حضور در سطح حرفه ای ورزش کشور خوب است اما بهتر از این امر احداث و وجود زیرساخت های لازم ورزشی می باشد که متاسفانه در سال های گذشته شهرستان ورامین از این ظرفیت محروم شد.

معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: چهره واقعی و اصلی ورامین نخبگان و جوانانی هستند که با فعالیت هایشان برای این دیار افتخار آفرینی می کنند و از ورامین برای شهرشان کسب مدال می کنند که باید این منبع: تهران نیوز

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.