با ما همراه باشید

اتاق خبر

آتش‌سوزی گسترده در انبار شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت

خبر استان : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار ۲ هزارو ۵۰۰ متری مبل در شهرک صنعتی عباس آباد  و تصادف مرگبار در اتوبان تهران-کرج خبر داد.

جلال ملکی اظهار داشت: ساعت 14:32 امروز آتش‌سوزی گسترده در یک انبار مبل واقع در جاده خاوران،‌ شهرک صنعتی عباس آباد به سامانه 125 اعلام و 2 ایستگاه برای کمک به آتش‌نشان‌های پاکدشت و عباس آباد به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش از کارگاه رنگرزی یک انبار بزرگ به وسعت 2 هزار و 500 مترو که مملو از اجناس بود آغاز شد و در حال سرایت به بخش‌های دیگر انبار بود. حدود یک هزار متر از این انبار شعله‌ور بود که آتش‌نشان‌ها با آغاز عملیات آتش‌ را مهار کردند و سرایت آن به بخش‌‌های دیگر جلوگیری کردند. در حال حاضر مأموران آتش‌نشانی در حال انجام مراحل پایانی عملیات و لکه‌گیری هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 16:45 امروز برخورد دو خودرو در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران-کرج،‌ بعد از ورودی شهید باکری به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 98 به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: یک دستگاه خودروی مزدا3 و یک 206SD که هر یک دو سرنشین داشتند به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند. همزمان با رسیدن نیروهای آتش‌نشانی شهروندان در حال خارج کردن این افراد از خودرو بودند. هر 4 نفر آنها به عوامل اورژانس تحویل داده شد که در نهایت معلوم شد 3 نفر از آنها جان خود را از دست داده‌‌اند و یکی از آقایان شدیداً‌ دچار آسیب شد و وی را به مرکز درمانی انتقال دادند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.