با ما همراه باشید

اتاق خبر

نشست هم اندیشی رئیس اداره ارشاد ورامین با اصحاب رسانه + تصاویر

خبر استان : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت : مطبوعات و رسانه ها نقش موثری در ایجاد ارتباط و انسجام میان فرهیختگان جامعه بر عهده دارند .

حمید آرمان مهر  در نشست همفکری با اصحاب رسانه جنوب شرق استان تهران گفت :هنرمندان و فرهیختگان از مظلوم ترین و مهجور ترین اقشار جامعه محسوب می شوند که با وجود توانمندی های بسیار زیاد ، به درستی مورد حمایت و توجه قرار نگرفته اند.

وی افزود : یکی از مسائلی که می تواند نقش و تأثیرگذاری فرهیختگان و صاحبان فکر و ایده را در جامعه نمایان تر از گذشته نماید ، اتحاد و انسجام میان این قشر مهم جامعه است که یقینا رسانه ها با تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح و به موقع می توانند در این امر نقش موثری ایفا نمایند .

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی رسانه ها می تواند جهت بخشی مناسبی به فعالیت های فرهنگی جامعه داده و تأثیرگذاری این برنامه ها را ارتقاء دهد.

آرمان مهر افزود :البته خبرنگاران و رسانه ها زمانی می توانند در ایجاد انسجام میان اقشار فرهیخته جامعه نقش خود را به درستی ایفا کنند که خود از انسجام و اتحاد و انسجام لازم در پیشبرد اهداف اطلاع رسانی خویش برخوردار باشند .

وی تصریح کرد:خوشبختانه با نگاه فرهنگی و جامع مقام معظم رهبری و نیز برنامه های منسجم دولت تدبیر و امید در پیشبرد اهداف فرهنگی آینده روشنی در انتظار فرهنگ جامعه اسلامی است و همه وظیفه دارند تا سهم خود را در ارتقاء فرهنگ جامعه انجام دهند.

DSC04745

DSC04761

DSC04764

DSC04767

DSC04768

DSC04795

DSC04815

DSC04825

DSC04830

(عکس: علیرضا مهدی زاده)

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.