با ما همراه باشید

اتاق خبر

توضیحات فرماندار در خصوص مصوبه احداث مترو ورامین

مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه امروز نامه ای در برخی از شبکه های اجتماعی شهرستان ورامین با موضوع کنسل شدن پروژه مترو ورامین منتشر شده است که لازم می‌دانم خدمت مردم شهرستان ورامین توضیحاتی دهم.

وی گفت: نامه منتشر شده از قول ریاست راه آهن جمهوری اسلامی ایران یک مکاتبه داخلی بین دو مسئول در وزارت راه بوده و در اصل موضوع و توافق حاصل شده تاثیری نخواهد داشت.

فرماندار ویژه ورامین ادامه داد: پیرو صورت جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۹، وزیر راه به عنوان مقام عالی وزارت توافقنامه انتقال پروژه قطار حومه ای ورامین از شرکت راه آهن به شرکت مترو تهران را امضا کرده است و این توافق همچنان به قوت خود باقی است.

درویشی بیان کرد: این توافق که بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ورامین صورت پذیرفت، توسط معاون اول ریاست جمهوری به وزارت راه ابلاغ شده است و صراحتا انتقال پروژه از راه آهن جمهوری اسلامی به شرکت مترو در آن اشاره شده است.

وی افزود: بر اساس این توافق و ابلاغ معاونت اول ریاست جمهور، قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار این پروژه مشخص شده است و در حال حاضر این قرارگاه پیگیر مقدمات تامین مالی پروژه می‌باشد و ان‌شاءالله از سال آینده اقدامات عملیاتی آن را با قوت شروع خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.