با ما همراه باشید

اتاق خبر

بسیاری از سرمایه گذاران تمایل به حضور در شهرک صنعتی قرچک را دارند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بسیاری از سرمایه گذاران تمایل خود را برای حضور در شهرک صنعتی قرچک اعلام کرده و باید از این فرصت استفاده کنیم و زمینه حمایت از تولید و نیروی کار را فراهم کنیم.

بهمن خطیبی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی و ارائه راهکارهای لازم بمنظور رفع دغدغه های تولیدکنندگان با حضور مشاور امور اقتصادی استاندار و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به رونق شهرک صنعتی قرچک افزود: شهرک صنعتی قرچک بسیاری از صنوف تهران را در خود جا داده و با حمایت های استانی باید زیرساخت های آن تکمیل و فازهای بعدی آماده شود.

وی تحریم های اقتصادی را عاملی مهم در ایجاد مشکلات برای تولیدکنندگان عنوان کرد که در روند خدمات رسانی آنها اختلال ایجاد کرده و اظهار داشت: تمام مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان قرچک بررسی و در کارگروه های مربوطه مطرح شده و خوشبختانه تا کنون معضلات بسیاری واحدهای تولیدی حل و فصل شده است.

خطیبی ادامه داد: در شهرک صنعتی قرچک تولید کنندگانی حضور دارند که محصولات خود را صادر می کنند، پس این شهرک پتانسیل پیشرفت بیشتر را دارد منوط به اینکه همه دست به دست هم دهیم و امور مربوطه را بدون فوت وقت پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: در مسیر حمایت از تولید و تولیدکنندگان، نظام بانکی نیز باید با سیاست های درست همراه تولیدکنندگان باشد.