با ما همراه باشید

اتاق خبر

اجرای طرح‌های اشتغالزا مدنظر همه مدیران باشد

مشاور امور اقتصادی استاندار تهران گفت: برنامه ریزی مناسب برای اجرای طرح‌های اشتغالزا باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

ولی بریم نژاد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی و ارائه راهکارهای لازم بمنظور رفع دغدغه های تولیدکنندگان با حضور فرماندار و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: تلاش ها در راستای رونق تولید باید محسوس و در زندگی مردم ملموس باشد.

وی بیان کرد: کاهش تورم و رونق اقتصادی زمانی اتفاق می افتد که بیش از گذشته از بازار سرمایه، بازار بیمه، شرکت های سرمایه گذاری که حلقه مفقوده اقتصاد هستند، استفاده شود.

بریم نژاد افزود: احیای واحدهای تولیدی و رفع موانع و مشکلات بنگاههای اقتصادی راکد، تقویت واحدهای نیمه فعال، حمایت و پشتیبانی از طرحهای دانش بنیان و طرحهای که از فناوری روز استفاده می کنند باید مدنظر باشد.

مشاور امور اقتصادی استاندار تهران تأکید کرد: باید از تولیدکنندگانی که در این شرایط سخت اقتصادی عرصه را رها نکرده و حاضر نشدند کارگران خود را از دست بدهند و از سوی دیگر بسیاری از خانواده‌ها را ناامید نکردند، تقدیر کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.