با ما همراه باشید

اتاق خبر

فعالیت ۳هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان پاکدشت

خبر استان :  نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمارها بیش از سه هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان پاکدشت فعال است.

 فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در همایش صنعتگران با اشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی و صنعتی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: شهرستان پاکدشت از ظرفیت های بسیار بالای صنعتی، تولیدی و اقتصادی برخوردار است.

وی افزود: زمینه حضور نخبگان، افراد متخصص و جامعه دانشگاهی در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی شهرستان پاکدشت فراهم است و باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.

بشیری ادامه داد: قطعا به روز کردن فعالیت های اقتصادی و صنعتی و گذر از شیوه های سنتی به سوی مدرن یک نیاز ضروری است و باید تمامی واحدهای تولیدی شهرستان پاکدشت از آن بهره بگیرند.

وی عنوان کرد: بر اساس آمارها بیش از سه هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان پاکدشت فعال هستند و این منطقه به عنوان قطب صنعتی استان تهران شناخته می شود.

بشیری بیان داشت: خوشبختانه تعداد زیادی از واحدهای صنعتی و اقتصادی شهرستان پاکدشت علاوه بر موفقیت در بازارهای داخلی در زمینه صادارت نیز فعال هستند و باید از این ظرفیت به صورت ویژه بهره گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.