با ما همراه باشید

اتاق خبر

قرچک آماده جذب سرمایه گذار بخش خصوصی است

خبراستان: فرماندار شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک با توجه به نزدیکی به تهران از موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار است و آمادگی لازم برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را داراست و با جدیت بسترهای مناسب تحقق این موضوع را فراهم آورده است.

به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسل‌پور با بیان این‌که شهرستان قرچک در عرصه‌های مختلف آماده جذب سرمایه گذار بخش خصوصی است، اظهار داشت: شهرستان قرچک با توجه به شرایط و ظرفیت‌های خاص خود می‌تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف باشد.

دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و صنعت

وی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی و صنعت علاوه بر این‌که منجر به رشد و شکوفایی منطقه می‌شود برای سرمایه گذاران نیز به صرفه خواهد بود چراکه تمام شرایط را برای کمک به آن‌ها و نیز رونق اشتغال فراهم شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک به موقعیت شهرک صنعتی قرچک اشاره کرد و ادامه داد: شهرک‌های صنعتی همواره یکی از مکان‌های بالقوه مطمئن برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌آیند و شهرک صنعتی قرچک در میان شهرک‌های صنعتی استان تهران از ظرفیت بهتری به‌دلیل نزدیکی به پایتخت و … فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است و با توجه به اجرای برجام و لغو تحریم‌ها شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد در کشور خواهیم بود.

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی

وی با بیان این‌که بخش قابل توجهی از زیرساختها برای حضور سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قرچک آماده شده است، گفت: طی سال‌های اخیر تلاش‌ها برای راه‌اندازی شهرک صنعتی در قرچک آغاز شد و پس از آماده شدن زیرساخت‌های لازم، امروز برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این شهرک اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مرسل‌پور بیان داشت: شهرستان قرچک به لحاظ بافت شهری و نیروی انسانی یک شهرستان جوان بوده و ظرفیت خوبی در حوزه اشتغال دارد. فضا برای حضور تولیدکنندگان بخش‌های مختلف در منطقه فراهم شده و نویدبخش اتفاقات خوب برای جوانان منطقه خواهد بود.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان با تأکید بر این‌که اکنون با اجرایی شدن برجام می‌‌توان گام‌های بلندتری در راستای رونق اقتصاد و اشتغال برداشت، افزود: سرمایه گذاران می‌توانند برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و اطلاع از شرایط مربوطه به فرمانداری شهرستان قرچک مراجعه کنند.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.