با ما همراه باشید

اتاق خبر

اقتدار نظام از برکت خون شهداست

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده شهید دانش‌آموز مرتضی امیر حسن در قرچک گفت: اقتدار و صلابت نظام از برکت خون پاک شهدا است.

صبح دوشنبه سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین به همراه مسوولان شهرستان قرچک با خانواده شهید دانش‌آموز شهرستان قرچک دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار جعفر کاظمی راوی جبهه و جنگ و هم‌رزم شهید مرتضی امیر خاطراتی از دوران مدرسه و جنگ را برای حاضران بازگو کرد.

در ادامه سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، روزی که دانش آموزان و دانشجویان لانه جاسوسی را امریکا را تسخیر کردند.

وی گفت: شهدای دانش‌آموز با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از تمامیت ارضی نظام دفاع کردند تا استکبار وارد خاک میهن شود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در راه دفاع از میهن بیش از۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم که از این بین را ۳۶ هزار دانش‌آموز هستند.

آبنوش گفت: به برکت خون شهدا نظام پله‌های ترقی را طی کرده است، کشور در حال پیشرفت است و روزبه‌روز در حوزه‌های مختلف جایگاه والا پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: مسوولان باید به تبعیت از شهدای دانش‌آموز باید ولایت مدار باشند و کوش به‌فرمان ولی‌فقیه باشند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: خانواده شهدا عزیزان خود را تقدیم انقلاب کردند و هرزمانی که سخن به میان می‌آید خود را بدهکار به نظام می‌دادند، همیشه و همه حال پشتیبان ولایت هستند.