با ما همراه باشید

اتاق خبر

شکوه مراسم ۱۳آبان در جنوب شرق استان تهران

همزمان با روز مبارزه با استکبار جهانی (۱۳ آبان‌ماه) دانش آموزان شهرستانهای استان تهران در راهپیمایی حضور یافته اند.

پیشوا:
صبح دوشنبه ۱۳ آبان ماه مصادف با روز استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش آموزان، راهپیمایی سیزدهم آبان با حضور حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه، مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور، حسین عباسی فرماندار و دیگر مسوولین و حضور پرشور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان در شهرستان پیشوا برگزار شد و ولایتمداران پیشوا فریاد مرگ بر آمریکا و هیهات مناالذله سر دادند.

براساس این گزارش، مردم انقلابی پیشوا مسیر مسجد امام خمینی(ره) تا صحن مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) را طی نموده و در صحن مطهر پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زده و قطعنامه 13 آبان را قرائت کردند.

همچنین مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور سخنران ویژه مراسم ۱۳ آبان در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) بود.

پاکدشت:

در پاکدشت نیز راهپیمایی استکبارستیزانه ۱۳ آبان هم‌زمان با سراسر کشور با حضور پرشور دانش آموزان و گروه‌های مختلف مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگزار شد.

‌راهپیمایان در طول مسیر با دست داشتن پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خون‌خوارش نشان دادند.

دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان قرچک با حضور در این راهپیمایی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و لبیک به ندای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در این مسیر که از میدان امام خمینی(ره) تا مصلای قرچک بود با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تأکید کرده و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «الله‌اکبر» ، «لبیک یا خامنه‌ای» ، «هیهات من الذله» و «رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می‌کنیم» بار دیگر ضمن ابراز انزجار خود از استکبار جهانی، نابودی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را خواستار شدند.

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت و حاضرین با شعارهای الله‌اکبر، مرگ‌ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

ورامین:

مردم شهرستان ورامین که در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن پوش، از امام راحل دفاع کرده و در این راه خون خود را تقدیم نهال نوپای انقلاب کرده بودند، بار دیگر کفن بر تن کردند تا ایستادگی و عزت خود در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی را نشان داده و ثابت کنند که گذر زمان از میزان ارادت آنان به انقلاب نمی کاهد.

دانش آموزان مدارس شهرستان ورامین، در حالی که پلاکاردهایی حاوی شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من الذله»، «لبیک یا خامنه ای» و «لبیک یا حسین» در دست داشتند، در خیابان‌های منتهی به میدان امام (ره) اجتماع کرده و صحنه های با شکوهی از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.