با ما همراه باشید

اتاق خبر

فریاد «مرگ بر آل‌سعود» در آسمان جنوب‌شرق تهران طنین‌انداز شد

خبراستان: مردم شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک، شهرهای موثر در قیام 15 خرداد پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمرالباقر النمر و چند تن از مسلمانان عربستان راهپیمایی کردند.

مردم شهرستان‌‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک(شهرهای وثر در قیام 15 خرداد سال 42) ظهر امروز و پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه، با برپایی راهپیمایی اعتراضی انزجار خود را از جنایات آل‌سعود برای به شهادت رساندن آیت‌الله نمر روحانی برجسته عربستانی اعلام کردند.

حاضران در این راهپیمایی باشکوه با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود» خشم و انزجار خود را از حکام عربستان سعودی ابراز کردند.

راهپیمایی‌کنندگان ضمن محکوم کردن جنایات عربستان در شهادت این روحانی بزرگوار، با سردادن شعارهای ضد استکباری، اوج نفرت خود از جنایات ضدبشری این کشورها را نشان دادند.

به گزارش فارس، در چند روز اخیر و پس از شهادت آیت‌الله باقرالنمر، گروه‌های سیاسی، روحانیون شیعه و سنی، دانشجویان و سازمان‌های مختلف در قالب انتشار بیانیه‌هایی شهادت آیت‌الله النمر را محکوم کرده بودند.

مردم شهرستان‌های ورامین، پاکدشت پیشوا و قرچک در این تظاهرات با مشت‌های گره کرده و در دست داشتن تصاویر آیت‌الله النمر اعلام کردند که راه شهدای بیداری اسلامی ادامه خواهد داشت و به‌زودی شاهد سقوط رژیم آل‌سعود خواهیم بود.

حضور نوجوانان و جوانان در تظاهرات محکومیت جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر، از جمله ویژگی‌های مراسم بود و این پیام را به جهانیان رساند که آینده سازان ایران اسلامی به خوبی جریانات را دنبال کرده و از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

تظاهرات مردم در محکومیت به شهادت رساندن آیت‌الله النمر در شهرهای موثر در قیام 15 خرداد سال 42 و سایر نقاط و بخش‌های این شهرستان‌ها پرشور و با شکوه برگزار شد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.