با ما همراه باشید

اتاق خبر

حمله به سفارت عربستان زمینه ساز سوء استفاده رژیم سعودی شد

خبراستان: امام جمعه جواد آباد ورامین با محکوم کردن حمله به اماکن دیپلماتیک عربستان در تهران و مشهد گفت : برخی از افراد با این اقدام نسنجیده باعث شدند رژیم فتنه انگیز عربستان سوءاستفاده کند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه جوادآباد با اشاره به جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر گفت : این جنایت هولناک و ضداسلامی توسط کشورهای استکباری و آمریکا هدایت شده است.
وی ادامه داد: رژیم آل سعود به عنوان نوکر آمریکا باید از سرنوشت صدام لعین عبرت بگیرید که اگر تاریخ مصرف آنان تمام شود همین ارباب پست آنان یعنی آمریکا با ذلت تمام آنان را نابود می کند.
امام جمعه جواد آباد افزود :امام خمینی (ره) فرمودند که حکومت وهابی آل سعود رهروان راه یزید هستند و همانند یزید خنجر به قلب مسلمانان می زند که نمونه آن را می توان در شهادت شیخ نمر مشاهده کرد.
حسینی تصریح کرد: رژیم آل سعود از بیداری اسلامی و آگاهی های سیاسی و اجتماعی مردم وحشت دارد و تلاش دارد تا با منحرف نمودن افکار عمومی ، بر روی جنایات مسلمان کشی خود سرپوش بگذارد.
وی مهمترین هدف آل سعود را ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی اعلام کرد و افزود: آنان شیخ نمر را اینطور معرفی می کند که مخالف اهل سنت بود و درصدد ضربه زدن به آنها برآمده بود تا با ایجاد اختلاف بین مسلمانان به حکومت کثیف و آلوده خود ادامه دهد ولی یقینا خون مظلوم شیخ نمر آنان را به خفت و خواری می اندازد.
حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: مقام معظم رهبری، انتخابات را حق الناس اعلام کردند و رعایت حق الناس در پذیرش داوطلبان صالح به این معنی است که افراد صالح نامزد انتخابات را رد صلاحیت نکنیم.
وی گفت : اگر به کسی که صلاحیت ورود به انتخابات را ندارد اجازه حضور دهیم نیز حق الناس را رعایت نکرده ایم.
حسینی افزود : پذیرش نتیجه ی قانونی انتخابات به این معنی اس که وقتی مراکز قانونی صحت انتخابات را تأئید کردند ، همه آن را به عنوان حق الناس بپذیرند تا مسائلی مانند فتنه 88 رخ ندهد.

منبع: ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.