با ما همراه باشید

اتاق خبر

رواج بدحجابی و بی‌عفتی در کشور توطئه شوم دنیای استکبار است

خبراستان: امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز رواج بدحجابی و بی‌عفتی توطئه شوم دنیای استکبار است، به گونه‌ای که این زنان بدحجاب خواسته یا ناخواسته مجری سیاست‌های آمریکا و اسرائیل هستند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا پرهیز از گناه است.

وی به ادامه بحث حرمت مومنان اشاره کرد و گفت: انسان‌های نیکوکار یتیمان و فقرا را اطعام می‌کنند، امام صادق(ع) از اجدادش از رسول خدا(ص) روایت کردند، «بهترین شما کسی است که اطعام کند و اسلام را آشکار کند، در حالی که مردمان در خوابند نماز بگذارد»، پیامبر(ص) می‌فرمودند، «از موجبات مغفرت پروردگار اطعام است».

محمودی در خطبه دوم نیز پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالروز کشف حجاب عنوان کرد: همیشه دشمنان اسلام حجاب زن مسلمان را مانع اهداف استکباری خود دیدند، چه زنان و بانوان عفیفه‌ای که سال‌ها در خانه‌ها ماندند و حبس شدند تا کشف حجاب نکنند، مسجد گوهرشاد مشهد به خاک و خون کشیده شد.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: برای دفاع از این حکم ضروری اسلام که حافظ سلامت، امنیت، عفت و پاکی جامعه است زجرهای فراوان کشیده شده، حال دشمن با برنامه‌ریزی سعی در کمرنگ کردن این ارزش متعالی داشته است.

خطیب امروز جمعه ورامین اضافه کرد: دشمن با صدها شبکه ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی به جنگ عفت و حجاب بانوان ما آمده است، قدر چادر که نماد عفت شما است را بدانید، همچنین امروز رواج بدحجابی و بی‌عفتی توطئه شوم دنیای استکبار است، به گونه‌ای که این زنان بدحجاب خواسته یا ناخواسته مجری سیاست‌های آمریکا و اسرائیل هستند.

وی افزود: از نیروی انتظامی به دلیل طرح مبارزه با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و خواستار ادامه این طرح هستم، البته وظیفه مبارزه با بدحجابی تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست، وظیفه تمام مردم است، مسئولان باید مروج اسلام ناب محمدی(ص) باشند، برخی مدیران کوتاهی کرده و می‌کنند وگرنه مصوبه عفاف و حجاب سال‌ها خاک نمی‌خورد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به دیدار رهبری معظم با ائمه جمعه ادامه داد: رهبری به هدف دشمن جهت ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره کردند و فرمودند، «باید نماز جمعه در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی تلاش کند»، هر کس به امام و رهبری دلبستگی دارد باید در زمینه ترویج نماز جمعه تلاش کند.

وی ادامه داد: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نمایش اقتدار موشکی کشور تشکر می‌کنیم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به فاجعه دردناک شهادت آیت‌الله النمر گفت: سعودی‌ها در تمام فتنه‌های جهان اسلام و پرورش گروه‌های تکفیری نقش دارند، جنایات رژیم آل‌سعود پرونده‌ای قطور دارد، آیت‌الله النمر بر اربابش سیدالشهدا(ع) اقتدا کرد و همانند مادر معنوی‌اش حضرت زهرا(س) شبانه دفن شد اما آل‌سعود بداند خون آیت‌الله النمر گریبان آن‌ها را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: این روحانی مبارز را اعدام می‌کنند و زمانی که به آن‌ها اعتراض می‌شود سفیر ایران را اخراج می‌کنند، بدتر از آن‌ها شیخ‌نشینان و سگ‌های پیرو آل‌سعود هستند، آن روز که آمریکا، اسرائیل، شوروی و غرب و شرق در برابر ایران بودند کاری نتوانستند بکنند امروز که ایران ابرقدرت است چه می‌خواهید کنید.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اینکه به‌زودی سفرای شما با سرافکندگی باز خواهند گشت و ملت ایران به شما باج نخواهد داد، اضافه کرد: دستگاه دیپلماسی بداند ما درس عزت را از امام و رهبری آموختیم، کسی حق ندارد عزت ایران را مخدوش کند، ما معتقدیم اگر ایران با اقتدار در برابر سعودی‌ها حرکت می‌کرد کار به اینجا نمی‌کشید، امروز هم از دولت و دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم با اقتدار از مظلومان منا دفاع کند.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.