با ما همراه باشید

اتاق خبر

تکرار تاریخ این بار در حماسه ۹ دی ورامینی‌ها

همزمان با سالروز حماسه ۹ دی‌ ۸۸ مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان ورامین بار دیگر با حضور گسترده خود، عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه نشان دادند.

مردم انقلابی شهرستان ورامین امروز همزمان با سالروز حماسه 9 دی‌ 88 بار دیگر با حضور گسترده خود، عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

9 دی 88 برگ زرّینی دیگر در تاریخ ولایتمداری مردم انقلابی شهرستان ورامین بود که کفن‌پوش مسیر ورامین تا بیت مقام معظم رهبری را طی کرده و خاطره‌ای دیگر از قیام خونین 15 خرداد سال 42 را به تصویر کشیدند و امروز در سالروز خلق این حماسه عظیم بار دیگر به خیابان‌ها آمدند تا اعلام کنند تا پای جان از حریم ولایت فقیه ایستاده‌اند.

در این راهپیمایی که با حضور پرشور مسئولان شهرستان ورامین همراه بود، مردم با اجتماع در مسجد صاحب‌الزمان(عج) و شعارهای« مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و « ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

راهپیمایان پس از تجمع در مسجد صاحب‌الزمان(عج) از خیابان شهدای 15 خرداد گذشته و در گلزار شهدای سید فتح‌الله حضور یافتند.

در پایان این مراسم نیز راهپیمایان ضمن تجدیدمیثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، با قرائت بیانیه‌ای انزجار خود را از سیاست‌های آمریکای جنایتکار در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرده و بر پایبندی بر اصول انقلاب اسلامی تأکید کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.