با ما همراه باشید

اتاق خبر

9 دی روز آشکار کننده حق علیه باطل است

خبراستان: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: 9 دی متعلق به حزب و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران از تمام جناح‌ها است و یوم‌الله 9 دی تبدیل به روز آشکار کننده حق علیه باطل شده است.

به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک، آزمون کادری اظهار داشت: در فتنه 88 که بر پا شد با حماسه 9 دی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت شد، دشمنان داخلی کشور با خود برتر بینی، قدرت طلبی و حسادت باعث ایجاد و شکل‌گیری فتنه 88 شدند.

وی گفت: در فتنه 88 افراد ریشه‌دار نقش آفرینی کردند که به واسطه ایمان ضعیف فریب دشمن را خوردند و باعث ایجاد فتنه شدند و یک خطای بزرگ و آشکار انجام دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک با اشاره به حماسه 9 دی، افزود: 9 دی روز بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران اسلامی و حمایت از ولایت فقیه بود که به گوش جهانیان رسانند که این ملت از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارد.

وی بیان کرد: عاملان فتنه باعث اتفاقات تلخ و ناخوشایند شدند آنان به ولایت و امام شیعیان و عزاداری مردم بی‌احترامی کردند و حرمت‌ها را شکستند تا این‌که غیرت مردم به جوش آمد و با حضور پرشور در 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و دشمنان اسلام زدند.

کادری با بیان این‌که در فتنه سال 88 حضور دشمن واضح و آشکار بود، تاکید کرد: این فتنه سبب سوء استفاده گسترده بیگانگان و قدرت‌های رقیب قرار گرفت و تا جای که توانستند آن‌ها هم ضربه‌ای به این نظام زدند و ارزش‌های این انقلاب را خدشه‌دار کردند.

وی با بیان این‌که فتنه‌گران با اظهار تقلب در انتخابات سبب آشوب‌های خیابانی و اهانت به مقدسات شدند، گفت: آنان با ایجاد فتنه باعث سلب آرامش مردم شدند که این یک نمونه بارز نفوذ دشمن در کشور بود و قلب رهبر معظم انقلاب را به درد آورد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک تصریح کرد: دشمنان انقلاب از هر دری برای نفوذ استفاده می‌کنند اما به لطف خداوند و سکانداری دلیرانه رهبر معظم انقلاب، بصیرت و هوشیاری مردم راه نفوذ بسته شد تا این انقلاب پابرجا بماند.

وی بیان کرد: در 9 دی مردم ایران یا بصیرت کامل به ندای رهبری لبیک گفتند و به صحنه آمدند و حماسه بزرگ را آفریدند و درس عبرت آمیز به فتنه گران دادند.

کادری تاکید کرد: 9 دی متعلق به حزب و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران از تمام جناح‌ها است و یکی از به یادماندنی‌ترین حضور مردم در سال 88 است و 9 دی تبدیل به روز آشکار کننده حق علیه باطل شد.

منبع: خبرگزاری فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.