با ما همراه باشید

اتاق خبر

سه طرح عمرانی و خدماتی در ورامین افتتاح شد

سه طرح عمرانی و خدماتی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان ورامین افتتاح شد.

در این مراسم که روز چهارشنبه و با حضور مسئولان محلی برگزار شد، بوستان محلی روستای کلاته، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و یک مجتمع آبرسانی روستایی در ورامین مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بوستان محلی روستای کلاته از بخش مرکزی ورامین با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع احداث شده و از بخش های مختلف ورزشی، تفریحی، محل مطالعه، ست‌های ورزشی و محل بازی کودکان برخوردار است.

وی اظهار داشت: مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بدون سرپرست سرو امید آفتاب، زیر نظر بهزیستی و توسط بخش خصوصی احداث شده و در آن ۹۰ کودک دختر و ۷۲ کودک پسر نگهداری می شوند.

کاغذلو گفت :مجتمع آبرسانی روستایی بخش مرکزی ورامین که کار آبرسانی به سه روستای ریحان آباد، جعفرآباد، قوئینک زهری و عبدل آباد را بر عهده دارد، در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و میزان آبدهی ۲۵ مترمکعب با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات ارزش افزوده دهیاری ها احداث شده که با بهره برداری از آن، مشکل تأمین آب این روستاهای پرجمعیت برطرف شده است.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژ عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان در شهرستان ورامین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرماندار ورامین افزود: این پروژه ها در حوزه های برق، جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، شهرداری، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، بخشداری، دهیاری ها و بنیاد مسکن است که در مجموع ۴۵ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی می شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.