با ما همراه باشید

اتاق خبر

محمدحسن فرجی رئیس شورای شهر ورامین شد

رئیس شورای شهر ورامین گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی بود و انتخابات با آرامش کامل و دوستی برگزار شد. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم با همدلی قدم‌هایی در جهت منافع شهرستان برداریم.

جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه سال سوم شورای شهر ورامین با حضور ۹ نفر از اعضا تشکیل شد. این جلسه با دستور انتخاب هیئت جدید شورای شهر ورامین با حضور حامد ابوالحسنی، نماینده فرماندار برگزار شد.
در این جلسه محمدحسن فرجی با اخذ ۶ رای به مدت یکسال به عنوان رئیس شورای شهر ورامین انتخاب شد. همچنین حسن حبیبی هم با کسب ۶ رای به عنوان نائب رئیس شورای شهر انتخاب شد.

فرجی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا، درمورد برگزاری این انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی بود و انتخابات با آرامش کامل و دوستی برگزار شد. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم با همدلی قدم‌هایی در جهت منافع شهرستان برداریم.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود پیش از برگزاری انتخابات حاشیه‌هایی از سوی فرمانداری ایجاد شده بود، گفت: فرمانداری هم باید یک نماینده در جلسه انتخابات داشته باشد. ما قبل از برگزاری جلسه، در نامه‌نگاری‌های خود زمان انتخابات را اعلام و درخواست کردیم تا نماینده فرمانداری هم معرفی شود که فرماندار محترم در پاسخ به ما، نامه‌ای ارسال کردند مبنی بر اینکه انتخابات باید هر 2 سال یک بار برگزار شود.

رئیس شورای شهر ورامین خاطرنشان کرد: حدود 10 سال است که قانون تغییر کرده و انتخابات باید هر ساله برگزار شود، اما واقعاً نمی‌دانم چرا چنین نامه‌ای برای ما ارسال شد. شایعات در این خصوص زیاد است، اما من نمی‌خواهم به این مسئله ورود کنم. به هر حال بعد از این نامه‌نگاری‌ها حامد ابوالحسنی به عنوان نماینده فرماندار در جلسه حضور پیدا کرد و همه چیز به خوبی پیش رفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.