با ما همراه باشید

اتاق خبر

احتمال افتتاح جاده قم – گرمسار در اواخر خرداد

خبر استان : همزمان با هفته کار و کارگر جمعی از مسئولان شهرستان ورامین با حضور در جمع کارگران و مدیران پروژه ساخت جاده قم-گرمسار از تلاش های قشر کارگر تجلیل کردند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال 1393 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی همه مردم و مسئولان را به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی فراخواندند به همین خاطر کارگران در سال 1393 بر روی مسأله اقتصاد تکیه جدی کرده و با عزم جدی سعی در بهبود رونق اقتصادی کشور دارند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: حضور گسترده کارگران در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نشان دهنده روحیه دینی و انقلابی این قشر زحمت کش است که با خون خود این پیام را برای همیشه تاریخ به مردم و کارگران دادند که باید برای حفظ نظام اسلامی از بهترین سرمایه های خود گذشت و تنها شرط پیروزی در برابر دشمن پیروی از ولایت است.

وی ادامه داد: با تکیه بر توانایی های خود و امکانات و منابع کشور و با نگاه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، موجبات پیشرفت هرچه بیشتر را با توکل بر خدا فراهم کنیم و در این زمینه کارگران می تواند در زمینه تولید و پیشرفت اقتصادی کشور قدم های موثر و مفیدی بردارد.

محمودی ضمن تقدیر از اجرای پروژه جاده قم-گرمسار ادامه داد: این راه که از یک حرم مطهر آغاز شده و به حرم مطهر دیگری ختم می شود برکات زیادی دارد و دعای خیر زائران بدرقه کارکنان پروژه حرم تا حرم خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: توانمندی های داخلی در اجرای پروژه های عمرانی قابل توصیف است و امروز متخصصان متعهد داخلی ما توانایی اجرای پیچیده ترین پروژه ها را بدون نیاز به کمک های بیگانگان دارا هستند.

وی عنوان کرد: توانمندی مهندسان ایرانی در طراحی و اجرای پروژه های بزرگ عمرانی بی نظیر است به طوری که در بیشترکشورهای منطقه، امور عمرانی توسط نیروهای خارجی صورت می گیرد اما در ایران از توان مهندسان ایرانی استفاده می شود.

مسئولان پروژه جاده قم – گرمسار نیز در این مراسم با اشاره به احداث شش باند در مسیر رفت و برگشت اعلام کردند: با تلاش های صورت گرفته و در صورت فراهم بودن شرائط، امکان افتتاح جاده قم-گرمسار در اواخر خرداد وجود دارد.

گفتنی است، در مهرماه سال 1389 همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، عملیات اجرایی آزادراه قم – تهران – مشهد؛ موسوم به پروژه حرم تا حرم، توسط قرارگاه سازندگی خاتم ‌الانبیاء(ص) با حضور رئیس جمهور در شهرستان ورامین و پیشوا آغاز شد.

این پروژه به طول هزار و 100 کیلومتر در سه قطعه تعریف شده که به صورت شش خطه، شامل سه باند رفت و سه باند برگشت، ساخته خواهد شد و محدوده چرمشهر ورامین تا گرمسار را موسسه جوادالائمه(ع) قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بر عهده دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.