با ما همراه باشید

اتاق خبر

97 را می توان سال پررونق ورزش ورامین نام برد

ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به اتفاق پرسنل خود به دیدار سیداصغر تقوی معاون جدید سیاسی – انتظامی فرماندار ورامین رفت.

رئیس و کارکنان اداره ورزش شهرستان ورامین در دیدار نوروزی با معاون سیاسی انتظامی شهرستان ورامین گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان ارائه کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این دیدار به بیان بخشی از فعالیت های حوزه ورزش و جوانان در سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: 97 را میتوان سال پررونق ورزش نام برد ؛ چراکه افتخارآفرینی جوانان شهرمان در میادین مختلف ، منجر به خلق شادی و غرور برای خطه پهناور ورامین شد.

شیرکوند با اشاره به افزایش قهرمانان نسبت به سالهای گذشته گفت: کسب بیش از 300 عنوان قهرمانی در رشته های مختلف نشان از پتانسیل بالا دارد و این امر خود مستلزم رویکرد ویژه نسبت به ورزش در منطقه است.

این مسوول ، حوزه جوانان را نیز دارای اهمیت خاص تلقی کرد و اظهار کرد: در بخش جوانان برنامه هایی تدوین شد که در سال گذشته توانستیم به شکل مطلوب به مرحله اجرا درآوریم.

رییس اداره ورزش و جوانان به برنامه های پیش رو پرداخت و گفت: با توجه به درپیش بودن هفته جوان ، در نظر داریم بمناسبت گرامیداشت این ایام برنامه های درخور این نسل را اجرایی نماییم.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین در ادامه این دیدار ، ضمن خرسندی از پتانسیل موجود در ورزش ، گفت: قابلیت هر منطقه ای به جوانانش است و ورامین ازین نعمت بهره مند میباشد ؛ چراکه کسب افتخارات در این حد ، نشان از سربلندی مجموعه دارد.

تقوی ادامه این راه را خواستار شد و افزود: این مهم باید پررنگ و مقتدرانه تر از قبل ، درسال جاری به منصه ظهور برسد زیرا جوانان شهر ثابت کرده اند دارای قابلیت های فراوانی میباشند.

این مقام مسوول ضمن تقدیر از تلاش مدیریت و مجموعه ورزش و جوانان ورامین گفت: چنین افتخاراتی به دست نخواهد آمد ، مگر با درایت و برنامه ریزی دقیق که این امر در شهر خودنمایی کرده است.

وی اهمیت حوزه جوان را کمتر از ورزش ندانسته و اشاره داشت: نگاه عمیق به جوانان نیز باید سرلوحه برنامه های از پیش تعیین شده باشد تا بتوان آنچه نیاز این حوزه میباشد را جامه عمل پوشاند.