با ما همراه باشید

اتاق خبر

پاکدشت از قطب‌های صنعت و معدن تهران است

خبر استان : فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان گفت: پاکدشت با جمعیتی بیش از 400 هزار نفر یکی از قطب‌های صنعتی، کشاورزی و معدنی استان تهران و کشور به شمار می‌رود.

به گزارش روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی ـ ورزشی شهدای کارگران شهرستان پاکدشت اظهار داشت: شهرستان پاکدشت، منشأ تولید، تلاش و خدمات بی کران است و با جمعیتی بیش از 400 هزار نفر یکی از قطب‌های صنعتی، کشاورزی و معدنی استان تهران و کشور ایران به شمار می‌رود.

وی گفت: با احتساب 80 هزار نفر بیمه شده اصلی و افراد زیرمجموعه آنان، حدود 320 هزار نفر در این شهرستان زیر پوشش هستند.

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به بافت کارگری شهرستان پاکدشت تصریح کرد: این شهرستان در عرصه‌های صنعت، کشاورزی و معدن فعال است و با محصولات و تولیدات بسیار عالی، قابل رقابت با موارد مشابه خارجی است.

وی ادامه داد: سرانجام با نگاه مثبت دولت تدبیر و امید، نخستین ورزشگاه ویژه کارگران در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری رسید.

نماینده دولت در شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: شهرستان پاکدشت در بخش رفاه و درمان نیز نیازمند مجموعه کامل درمانی و بیمارستانی است که ان‌شاءالله این امر با روند پویا و مولد دولت محقق می‌شود.

 مراسم افتتاح مجموعه 5 هزار نفری فرهنگی ـ ورزشی کارگری شهدای پاکدشت با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.