با ما همراه باشید

خبر ویژه

فرماندار یا استانداری که رفتار ناهنجار در انتخابات دارد،جابجا شود

خبراستان : عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر فرماندار یا استانداری رفتار ناهنجاری در انتخابات داشته باشد باید وزارت کشور نسبت به تغییر آن فرد اقدام کند.

جواد هروی با اشاره به صحبت وزیر کشور در خصوص احتمال تغییر استاندار و فرماندار در بازه زمانی انتخابات گفت: سیستم نظارتی آنقدر باید دقیق، صلابت و از قدرت برخورد باشد که مانع هر گونه شک و شبهه شود. اگر می خواهیم سلامت انتخابات را تضمین کنیم باید به وزارت کشور و شورای نگهبان ارج بگذاریم و همچنین اقدامات آنها را تحسین و قبول داشته باشیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه مخالف هر گونه رفتار ناهنجار در زمان انتخابات است، تاکید کرد: باید مراقب بود که جریان انتخابات مخدوش نشود و مانع امر نظارت بر اجرای آن شد، چرا که این مسائل موجب وارد شدن لطمه به موضوع انتخابات می شود.

وی ادامه داد: بنابراین نه تنها با صحبت های وزیر در خصوص احتمال جابجایی فرماندارن و استانداران مخالف نیستم بلکه بر صحبت های رحمانی فضلی صحه می گذارم چرا که سلامت انتخابات از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی در این باره که دولت می توانست در سه سال گذشته عملکرد مدیران سیاسی را ارزیابی کند تا در فصل انتخابات دست به تغییر نزدند، گفت: معمولا روال اینگونه نیست که فرمانداران همه حرکت های ناهنجار در فصل انتخابات انجام دهند موارد استثنایی به وجود می آید که به نظر من  امر که جابجایی آنها پذیرفته و پسندیده ای است.

منبع : خبرگزاری مجلس شورای اسلامی

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.