با ما همراه باشید

اتاق خبر

هوشمند سازی معابر و اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان

رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران با اشاره به عزم و اراده پلیس در روان‌سازی ترافیکی در جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم از اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای رفع موانع ترافیکی در مناطق مختلف شهری خبر داد.

علی سلیمانی یکشنبه ۱۴ اسفند ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های شهروندان ویژه شرق استان تهران به خصوص شهرستان ورامین مسئله ترافیک‌های مقطعی در زمان‌های مشخص است، بیان کرد: برای رفع ترافیک و نواقص زیرساخت‌های شهری، پلیس با دستگاه‌های ذی‌ربط به خصوص در شورای راهبری ترافیک استان و شورای ترافیک شهری تصمیماتی اتخاذ و در صدد رفع مشکلات موجود هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما برای رفع نواقص زیرساخت‌های شهری از نظرات کارشناسی صاحب نظران و اساتید دانشگاهی در جلسات شواری راهبری ترافیک استقبال و استفاده می‌کنیم، افزود: اصحاب رسانه نیز نقش مهمی در انتقال نقطه نظرات شهروندان به مسئولان و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته دستگاه‌ها به مردم بر عهده دارند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه هوشمندسازی معابر و اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان مهمترین برنامه پلیس در کاهش سوانح و حوادث رانندگی به شمار می‌رود، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توجه ویژه‌ای در هوشمندسازی مناطقی که بیشترین تصادفات و سوانح را دارند جهت پیگیری با سازمان‌های مربوطه خواهد داشت.

سلیمانی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در آگاه‌سازی آحاد جامعه تصریح کرد: اصحاب رسانه با مقدمه‌سازی می‌توانند در فرهنگ‌سازی و اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان و به خصوص رانندگان نقش مهمی ایفا کنند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در پایان سخنان خود به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده به عنوان یکی از مسائل مهم در کاهش سوانح جامعه هدف اشاره و بیان کرد: با این اقدام مهم در رفع نواقص شهری می‌توان ضمن تشویق شهروندان برای استفاده از پل عابر پیاده از بروز بسیاری از حوادث دلخراش جلوگیری کرد.

منبع: ایسنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.