با ما همراه باشید

اتاق خبر

اقدام جنایت‌کارانه دشمنان در اهواز توسط دولت مردان بی جواب نمی ماند

خبر استان: سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: اقدام جنایت‌کارانه دشمنان در اهواز توسط دولت مردان بی جواب نمی ماند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، بهمن خطیبی در مراسم زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه نمونه شهید زهره وند قرچک اظهار داشت: گرامی می‌داریم نام و یاد شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس که اقتدار و امنیت را برای ملت ایران به وجود آوردند را گرامی می‌داریم.

وی گفت: بحث پروژه مهر و  بازگشایی مدارس به نحو احسن انجام‌شده است و این اقدامات حاصل تلاش‌های مدیران و معاونین و مدیریت آموزش‌وپرورش است.

خطیبی افزود: بحث امنیت و آرامش در شهرستان قرچک و حتی کشور عزیزمان مطلوب است و رضایتمندی مردم شهرستان فراهم‌شده است و این آرامش حاصل تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: بهار تعلیم و تربیت در ایران اسلامی با شور و شعف حسینی مزین شده است.

وی تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی باید به همت مدیران و مربیان در مدارس کاهش پیدا کند، چراکه مدرسه به‌عنوان خانه دوم باید موردتکریم قرار گیرد .

خطیبی بیان داشت: تراکم دانش آموزان در مدارس و مهاجرت‌های بی‌رویه به شهرستان قرچک زیاد است و باید به همت خیرین و بخش خصوصی اقدام به ایجاد مدرسه کنیم تا تراکم دانش‌آموزی در منطقه کاهش پیدا کند.

سرپرست فرمانداری قرچک اذعان داشت: مجموعه فرمانداری و مدیریت آموزش‌وپرورش نسبت به این موضوع برنامه‌ریزی مناسب انجام داده است و به‌شدت پیگیر این موضوع است.

وی تأکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران باعث ناراحتی کشورهای ابرقدرت شده است و این اقتدار باعث بیداری اسلامی در جهان و در منطقه شده و دشمن این اقتدار نمی‌تواند تحمل کند و ایجاد ناامنی و ترور مردم در اهواز می‌کند .

خطیبی بیان داشت: این اقدام جنایت‌کارانه دشمنان و ترور هم‌وطنان عزیزمان در اهواز به جواب نخواهد ماند و توسط دولت‌مردان و نیروهای نظامی و انتظامی پاسخی دندان‌شکن به متجاوزان خواهیم داد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.