با ما همراه باشید

اتاق خبر

نقش دهیاران و شوراهای روستا در تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات مؤثر است

خبراستان: فرماندار شهرستان قرچک نقش دهیاران و شوراهای روستا در تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات را بسیار مؤثر دانست و بر ضرورت مساعدت اداره‌کل روستایی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی روستاهای قرچک تاکید کرد.

جلسه هم‌اندیشی دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار شهرستان قرچک، حسین الماسی مدیرکل روستایی استانداری تهران، علی عبدی معاون فنی و عمرانی فرمانداری و حسین عباسی سرپرست بخشداری مرکزی در ارتباط با سفر رئیس جمهور به منطقه، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مسائل عمرانی روستاها در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان قرچک طی سخنانی در این جلسه به دلایل شکست سیاست‌های عربستان سعودی در قبال ایران از دید کارشناسان سیاسی و حقوق بین‌الملل پرداخت.

مسعود مرسل‌پور همچنین با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با جریان نفوذ، اعدام شیخ نمر را محکوم و شهادت وی را تسلیت گفت.

وی همچنین به مسائل ملی از جمله انتخابات پرداخت و نقش دهیاران و شوراهای روستا را در تشویق مردم به حضور گسترده پای صندوق‌های رأی مؤثر خواند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک همچنین به دهیاران و شوراهای روستاها توصیه کرد اجازه ندهند فرد یا افرادی از جایگاه آنان برای رسیدن به مقاصد خود در انتخابات سو استفاده کند.

وی همچنین بر تشکیل تعاونی‌های روستایی به‌منظور اشتغال جوانان روستایی و رونق اقتصاد در روستاها و نیز ضرورت مساعدت اداره کل روستایی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.

تاکید بر جمع‌بندی پروژه‌های قابل افتتاح

مدیرکل روستایی استانداری تهران نیز در این جلسه از دهیاران خواست تا ضمن جمع‌بندی پروژه‌های قابل افتتاح روستایی، برای ستاد استقبال از بهار برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

حسین الماسی همچنین از دهیاران خواست نسبت به تشکیل شرکت‌های تعاونی روستایی در قالب طرح مشارکتی اقدام کنند.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.