با ما همراه باشید

اتاق خبر

جمشیدی سکاندار ورزش و جوانان پاکدشت شد

خبراستان: محمود جمشیدی که پیش از این به‌عنوان بخشدار قرچک عهده‌دار مسئولیت بود، امروز به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود جمشیدی که پیش از این به عنوان بخشدار قرچک عهده‌دار مسئولیت بود، امروز به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت معرفی شد و بر سوی مدیریت ورزش این خطه تکیه زد.

مراسم معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت با حضور ملاجعفری معاونت اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران و معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت انجام شد.

محمود جمشیدی، رئیس جدید اداره ورزش ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان پاکدشت در ابعاد مختلف به‌ویژه صنعت و کشاورزی گفت: امید است با حمایت مسئولان و همکاری پرسنل و هیئت‌های ورزشی بتوانیم از این ظرفیت در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به‌ویژه تشکیل تیم در لیگ‌های کشوری با برند شهرستان پاکدشت استفاده کنیم.

محمود جمشیدی اظهار کرد: قانون اساسی تاکید بسیاری برورزش برای همه اقشار جامعه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم با بازنگری در ساختار اداره و هیئت‌ها و رفع نقص‌های احتمالی گام‌های مثبتی در تقویت ورزش پاکدشت برداریم.

وی در پایان از زحمات کامران پازوکی رئیس قبلی این اداره تقدیر کرد و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.