با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهرداری ورامین پاس قوامین را شکست داد

خبراستان: تیم تکواندوی شهرداری ورامین در هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور، توانست تیم مدعی پاس قوامین را شکست داده و مقتدرانه صدرنشین لیگ لقب بگیرد.

عصر پنجشنبه هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور در حالی پیگیری شد که در مهم ترین دیدار این هفته، تیم های شهرداری ورامین و پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم شهرداری ورامین و پاس قوامین به عنوان دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی شناخته می شدند و تا پایان هفته ششم لیگ برتر نیز با فاصله دو امتیازی، در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار داشتند.

تیم شهرداری ورامین پیش از مصاف با پاس قوامین، توانسته بود تیم های سونیا و یاسین پیشرو قم را در هفته هفتم و هشتم لیگ برتر شکست داده و به قهرمانی زودهنگام نیم فصل لیگ برسد.

در نقطه مقابل، پاس قوامین در هفته هفتم لیگ برتر تکواندو، شکست سختی را از دانشگاه آزاد اسلامی متحمل شد و به همین خاطر از کورس قهرمانی عقب افتاد.

تیم پاس قوامین در مصاف با شهرداری ورامین تلاش داشت تا با برتری مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، فاصله امتیازی خود را با این تیم کاهش دهد.

در این دیدار، شاگردان خانلرخانی در شهرداری ورامین نمایش خوبی را از خود نشان دادند و در نهایت نیز با نتیجه پنج  بر سه  از سد پاس قوامین گذشتند و به هشتمین پیروزی پیاپی خود در این مسابقات دست پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.