با ما همراه باشید

اتاق خبر

برخی حاضرندبا یک اشاره آمریکا تسلیم شوند/به سوابق افرادتوجه نکنید

خبراستان: امام جمعه موقت اهواز گفت:برخی ساکتین حاضرند که با یک اشاره آمریکا تسلیم شوند و اگر نعمت رهبری و ولایت فقیه نبود، اکنون کشور با چالش بزرگی روبرو می شد.

عصر پنج شنبه حجت الاسلام احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و پژوهشگر برجسته حوزه انقلاب اسلامی در همایش بررسی نقش رهبری در مدیریت بحران ها در جهان اسلام که به مناسبت ۹ دی در محسنیه شهید علیخانی ورامین برگزار شد، با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: زمانی که فتنه رخ می دهد، ما مورد آزمایش قرار می گیریم.

وی با اشاره به برملاشدن چهره منافقان در جریان فتنه، افزود: فتنه ها، منافقین را آشکار می کنند و به دست انقلابی هایی که در این برهه حضور پیدا می کنند، از بین می روند.

حاجتی با اشاره به فتنه سال ۸۸ ادامه داد: فتنه سال ۸۸، نشان داد که چه کسانی با هیلاری کلینتون و دشمنان انقلاب اسلامی،   دست رفاقت داده اند.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این نکته که در جریان فتنه سال ۸۸، دست بسیاری از افراد برای مردم رو شد، اضافه کرد: متأسفانه برخی که شعار اصلاح طلبی را دادند، راه قانونی را طی نکرده و حرف دلسوزان و رهبری را گوش ندادند.

وی با اشاره به ارتباط جنبش سبز با آمریکا گفت:جنبش سبز برای آمریکایی ها نامه می فرستادند و پیغام می دادند که تحریم ها را علیه ایران بیشتر کنید که این موضوع وطن فروشی محسوب می شود.

حاجتی متذکر شد: خیلی از حوادثی که در انقلاب اسلامی و هم اکنون در حال رخ دادن است، تکرار تاریخ بوده وباید از آن درس گرفت.

وی با اشاره به این نکته که تاریخ تکرار می شود، یادآور شد: کسی که شمشیر روی امیر مومنان(ع) کشید، در کنار نبی مکرم اسلام(ص) شمشیر می زد، به همین خاطر باید به حال افراد نگاه کرد و به سوابق گذشته توجهی نداشت.

امام جمعه موقت اهواز افزود:امروز باید بدون توجه به سوابق افراد، به کدهایی که برای ایجاد فتنه توسطه عده ای داده می شود، توجه کرد.

وی با اشاره به این نکته که اگر اهل حق سکوت کنند، جبهه باطل زبان درازی خواهد کرد، ادامه داد: برخی ساکتین حاضرند که با یک اشاره آمریکا تسلیم شوند و اگر نعمت رهبری و ولایت فقیه نبود، اکنون کشور با چالش بزرگی روبرو می شد.

حاجتی متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظم و سیستم را در کشور حاکم کرده است به طوری که تا دیروز ما نگران سقوط خرمشهر بودیم اما امروز، دشمن نگران سقوط ریاض است.

وی یادآور شد: به اذعان رسانه های غربی نظیر بی بی سی فارسی، رهبر انقلاب اسلامی ایران هیچ وقت عقب نشینی نخواهد کرد و همین امر سبب شده تا ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار داشته باشد.

پژوهشگر برجسته انقلاب اسلامی گفت: در جریان فتنه سال ۸۸، ۱۷ سفارت خانه به کمک فتنه گران آمد اما مدیریت مقام معظم رهبری همه آنان را متعجب ساخت.

امام جمعه موقت اهواز افزود: امام راحل در گذشته فرمودند که من می روم اما یک روز خواهید دید که صدای خمینی از کجا به گوش می رسد و امروز شیعیان نیجریه ثمره انقلاب خمینی هستند.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله موشک خرج اسراییل نمی کند، بلکه با حرف و سخن، اسراییل را به وحشت و هراس می اندازد.

حاجتی اضافه کرد: امروز یک نعمت بی بدیل مانند رهبری و ولایت فقیه را داریم و مشکل آمریکایی ها نیز وجود یک رهبر مسلط و نابغه در ایران است.

منبع :خبرگزاری مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.