با ما همراه باشید

اتاق خبر

از پوشش عجیب یک داوطلب تا حضور دوقلوهای 39 ساله در فرمانداری

خبراستان : آخرین روز ثبت نام از داوطلبین خبرگان و پنجمین روز داوطلبین مجلس را در گزارش زیر بخوانید.

آخرین روز مهلت ثبت نام از داوطلبین خبرگان و پنجمین روز ثبت نام از داوطلبین مجلس در حالی از ساعت 8 صبح آغاز شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

محوطه ثبت نام از داوطلبان در فرمانداری همچون روزهای گذشته بسیار سرد بود در حالی که امروز آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان خبرگان بود مسئولان فرمانداری تازه به یاد نصب سیستم گرمایشی در محل ثبت نام خبرگان افتادند.

با توجه به آخرین روز مهلت ثبت نام از نامزدهای خبرگان شمار داوطلبان نسبت به روزهای گذشته افزایش چشمگیری داشت حدود ساعت 9 صبح اسماعیل کوثری نماینده اصولگرای مجلس نهم اولین فردی بود که برای ثبت نام در انتخابات مجلس وارد فرمانداری تهران شد.

حدود ساعت 11 و 30 علی اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات تهران با حضور در جمع خبرنگاران گزارشی از روند فعالیت‌های این ستاد ارائه داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، هرچه به روزهای طولانی‌تر مهلت ثبت نام نزدیک‌تر می‌شویم شاهد صف‌های طولانی داوطلبان برای نام نویسی در هر دو انتخابات هستیم. شخصیت‌های سیاسی زیادی از جمله اسماعیل کوثری، مرتضی الویری، حسین طلا، حمید رسایی، شهاب‌الدین صدر و بیژن نوباوه با حضور در خیابان میرعماد شانس خود را براي حضور در انتخابات مجلس دهم به بوته آزمایش گذاشتند.

از حاشیه‌های جالب امروز حضور طلبه جوان 28 ساله و دو برادر دوقلوی 39 ساله در انتخابات خبرگان و مجلس بود که احساس تکلیف کرده بودند تا در صحنه اجتماعی و سیاسی کشور حضور داشته باشند.

روز به نیمه رسیده بود که خبر آمدن حمید رسایی نماینده اصولگراي مجلس نهم در فرمانداری پیچید خبرنگاران که از آمدن رسایی به فرمانداری تعجب کرده بودند علت آمدنش را جویا شدند که وی گفت به علت روز شلوغ ثبت نام در وزارت کشور به فرمانداری آمدم تا مراحل ثبت نامم زودتر انجام شود.

رسایی پس از ثبت نام به جمع خبرنگاران آمد و گفت مستقل ثبت نام می‌کنم و اگر بعدها ائتلافی بوجود آید از لحاظ بدنه و مبانی حضور می‌یابم و اگر با اعتماد مردم وارد مجلس آینده شوم همان رویه مجلس نهم را تکرار خواهد کرم.

از سوژه‌های بسیار جالب امروز در فرمانداری حضور داوطلبی بود که از هول ثبت نام لباسش را برعکس پوشیده بود که خبرنگاران وی را آگاه ساختند.

منبع : حبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.