با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهرداری ورامین جدال مدعیان را برد

خبراستان :تیم شهرداری ورامین در دیداری معوقه از هفته چهارم لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور، توانست تیم مدعی و صاحب نام دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور شامگاه چهارشنبه، میان دو تیم مدعی شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی طی چند فصل اخیر، رقابت نزدیک و فشرده ای را برای کسب عنوان قهرمانی داشته و همواره جام را بین خود تقسیم کرده اند.

در فصل گذشته لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور، این شاگردان پیام خانلرخانی بودند که توانستند در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا، تیم دانشگاه آزاد اسلامی را شکست داده و به مقام قهرمانی برسند.

تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود در هفته چهارم لیگ برتر تکواندو با هم رقابت کنند که به دلیل حضور ملی پوشان این دو تیم در تیم ملی، این مسابقه به تعویق افتاد.

قبل از این دیدار، دو تیم شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی هیچ شکستی را در کارنامه خود نداشتند و نماینده تکواندوی ورامین با چهار برد و ۱۲ امتیاز، در رده دوم جدول رده بندی قرار داشت و دانشگاه آزاد اسلامی نیز با سه برد از سه بازی، رتبه سوم را از آن خود کرده بود.

دو تیم تلاش کردند تا در این دیدار از داشته های خود برای کسب پیروزی استفاده کنند اما در نهایت این اندیشه های پیام خانلرخانی سرمربی خوش فکر و جوان شهرداری ورامین بود که بر اندیشه های خلیفه سرمربی دانشگاه آزاد اسلامی غلبه کرد و در نهایت مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه پنج بر سه  تیم دانشگاه آزاد اسلامی را شکست داد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.