با ما همراه باشید

اتاق خبر

نام نویسی 2 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ورامین

خبراستان : فرماندار ورامین از ثبت نام دو نفر داوطلب شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا خبر داد.

محسن خوانساری در نخستین روز از آغاز ثبت نام داوطلبین شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو نفر با حضور در ستاد انتخابات حوزه مرکزی ورامین ثبت نام کردند.
وی اظهار کرد: این افراد مرد بوده و با ارائه مدارک شناسایی خود، فرایند ثبت نام را تکمیل کردند.
خوانساری گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته مکانی مجهز در اختیار خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گرفته تا خبرنگاران بتوانند با افرادی که ثبت نام می کنند مصاحبه مطبوعاتی داشته باشند.
وی تصریح کرد: سایر افراد متقاضی برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند برای ثبت نام به همراه مدارک خود تا چهارم دیماه به ستاد انتخابات فرمانداری این شهرستان مراجعه کنند.
فرماندار ورامین گفت: به همراه داشتن اصل کارت ملی و سه نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس دار و سه نسخه تصویر کلیه صفحات آن، 10 قطعه عکس جدید سه در چهار با زمینه روشن و اصل تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا مدرک معادل معتبر به هنگام ثبت نام داوطلبان، الزامی است.
وی اظهار افزود: اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی نیز از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.
فرماندار ورامین اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را از شرایط داوطلبان ذکر کرد.
خوانساری از نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه، داشتن سلامت جسمی در حد برخورداری از نعمت بینایی، شنوایی و گویایی و حداقل سن 30 سال تمام و حداکثر 75 سال تمام را از دیگر شرایط داوطلبان شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاد کرد.
شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا به عنوان یک حوزه انتخابیه، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

منبع :خبرگزاری ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.