با ما همراه باشید

اتاق خبر

عدم برگزاری مزایده برای طرح پارکبان شهری ورامین صحت ندارد

خبراستان: شهردار ورامین با تکذیب عدم برگزاری مزایده برای اجرای طرح پارکبان شهری گفت: دو مرحله مزایده برگزار و همه مراحل به صورت قانونی انجام شد.

علی حیدریان ضمن انتقاد از برخی گمانه زنی ها مبنی بر عدم برگزاری مزایده در طرح پارکبان شهری اظهار داشت: این پروژه، طرحی مهم برای کاهش میزان ترافیک شهری و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: برای آغاز طرح پارکبان، همه مراحل قانونی در اخذ مجوز و انتخاب پیمانکار و شرکت مجری طرح انجام شده است و هیچ خدشه ای در این زمینه قابل قبول نیست.

شهردار ورامین با تشریح روند برگزاری مزایده در طرح پارکبان شهری ادامه داد: در طرح پارکبان نیز به مانند طرح های دیگر، مزایده از سوی شهرداری برگزار شد.

حیدریان با اشاره به این نکته که برگزاری مزایده از طریق بنر و جرائد محلی و کشوری به اطلاع عموم رسید، اضافه کرد:مزایده اول طرح پارکبان، بیش از یک ماه و نیم به طول انجامید اما کسی در این مزایده شرکت نکرد، به همین خاطر مجبور شدیم تا مزایده دوم را برگزار کنیم.

وی در خاتمه بیان داشت: در مزایده دوم نیز تنها یک شرکت آمادگی خود را برای حضور در طرح پارکبان اعلام کرد و پس از طی مراحل قانونی، این امر به شرکت برنده واگذار شد و هیچ تخلفی در این راستا صورت نگرفت.

منبع :خبرگزاری مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.