با ما همراه باشید

پاکدشت

تبیین مبانی دینی و فرهنگی مشارکت مردم در امور خیرخواهانه

خبر استان :  حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه پاکدشت در سومین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: تبیین و توضیح مبانی دینی و فرهنگی مشارکت مردم در امور خیرخواهانه بهزیستی و رفاه اجتماعی، هدایت مردم به همکاری در امور خیریه و بهره‌گیری از روش‌های حسنه در امور خیریه و مردمی توسط متولیان فرهنگ عمومی و دینی کشور به‌ویژه مراجع معظم روحانیون و ائمه محترم جمعه است.

محمد دین‌پرور رئیس اداره بهزیستی پاکدشت نیز عنوان کرد: در راستای تحقق اهداف خدا پسندانه سازمان بهزیستی در جهت  ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه و معلولان،‌ همچنین به لحاظ حمایت خیرخواهانه و به‌عنوان تعمیق فرهنگ خیر جمعی و مشارکت‌های مردم را فراهم سازد.

گفتنی است، این جلسه با حضور حجت‌الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، یعقوب پازوکی رئیس شورای شهر پاکدشت، دکتر دین‌پرور رئیس اداره بهزیستی پاکدشت و کامران آتشین معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی پاکدشت، طالقانی حراست و خیران مهدی باقری، باهنگه و سید باقر موسوی برگزار شد.

مصوبات این جلسه به شرح ذیل است:

– تهیه هزار متر زمین جهت احداث یک مرکز تجاری با هدف کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی که تمامی هزینه‌های ساخت آن توسط خیران پرداخت می‌شود.

– تشکیل جلسه با حضور فرماندار در محل فرمانداری پاکدشت و دعوت از ادارات آب، برق و گاز جهت مددجویانی که قادر به پرداخت هزینه قبض‌های خود نیستند.

– تشکیل جلسه در شهرک صنعتی عباس‌آباد با حضور مدیریت شهرک صنعتی و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیران شهرک صنعتی و اعلام نیاز نیرو از طرف کارخانه‌ها و معرفی مددجویان بهزیستی جهت اشتغال به کار.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.