با ما همراه باشید

دماوند

طرح مشکلات محورهای سمنان ـ فیروزکوه و ایوانکی ـ دماوند در سفر دولت

خبر استان : استاندار سمنان از طرح مشکلات محورهای سمنان ـ فیروزکوه و ایوانکی ـ دماوند در سفر دولت به استان سمنان خبر داد.

محمد وکیلی پروژه‌های قابل بررسی در سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان را تحت سه محور عنوان کرد و اظهار داشت: طرح‌های ما در قالب ملی – استانی، استانی، ملی – استانی – شهرستانی برنامه‌ریزی شده است.

وکیلی در توضیح بیشتر در خصوص این سه محور گفت: طرح‌هایی نظیر کریدور شمال به جنوب یک پروژه ملی و طرح تأمین آب به استان یک پروژه استانی و طرح‌هایی مانند راه‌آهن گرگان به شاهرود – ملی – استانی – شهرستانی بوده که قرار است در این سفر بررسی شود.

وی در ادامه افزود: در طرح آزادراه حرم تا حرم خواست ما این است که در این سفر بعد از قم – گرمسار، اتصال این آزادراه از گرمسار به سمنان مطرح شود.

استاندار سمنان ادامه داد: همچنین در بحث راه‌ها قصد داریم راه دامغان به گلوگاه، سمنان به فیروزکوه و ایوانکی به دماوند را بررسی کنیم.

وکیلی در خصوص طرح‌های مربوط به بخش صنعت در این سفر گفت: تلاش داریم با اختصاص تسهیلات بانک‌ها به بخش خصوصی به رفع تعطیلی واحدهای صنعتی کمک و با راه‌اندازی واحدهایی صنعتی نظیر آریا ترانسفو و سیمان شاهرود، بیارجمند، تویه دروار و سنگسر برای توسعه اقتصاد و اشتغال اقدام کنیم.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.