با ما همراه باشید

اتاق خبر

راه اندازی نخستین چراغ راهنمایی و رانندگی در ورامین/ ورامین شهر سرعت گیرها

خبر استان : نخستین چراغ راهنمایی و رانندگی ورامین در تقاطع بلوار معلم و خیابان دولت راه اندازی شد .

شهرستان ورامین با وجود خیابان ها، چهارراه ها و میدانهای متعدد تاکنون  از داشتن چراغ های راهنمایی و رانندگی محروم بود و این امر سبب شده تا بارها تصادف های کوچک و بزرگی را در خیابان ها یا میدانهای این شهر شاهد باشیم، اتفاقی که می توانست با وجود یک چراغ راهنمایی رخ ندهد.

ولی عصر از جمله میدانهای اصلی ورامین برای عبور خودروها به سمت تهران و کمربندی ورامین – پیشوا است و همین موضوع سبب شده تا شهروندان هر روز شاهد بروز تصادف های متعددی در این مسیر باشند و تاکنون هیچ چاره ای برای این امر در نظر گرفته نشده است.

خیابان هایی نظیر زیرگذر طالقانی و ورودی شهر قبل پل 15 خرداد نیز همواره شاهد بروز گره های ترافیکی است که بدون حضور مأموران راهنمایی و رانندگی این گره باز نمی شود.

 

هم اکنون ورامین به شهر سرعت گیرها تبدیل شده و در تمام تقاطع ها یا میدانهای این شهر شاهد نصب سرعت گیرهای پلاستیکی یا آسفالتی هستیم که این مانع ها در بسیاری اوقات سبب بروز تصادف به خصوص بین خودروهای تازه وارد می شوند.

علاوه بر این، سرعت گیرها و گل میخ های نصب شده در خیابان ها خسارتهای زیادی به خودروها وارد می کنند.

اگر به جای این سرعت گیر فقط یک چراغ راهنمایی در میدانهایی مانند ولی عصر(عج)  و زیرگذر طالقانی نصب شده بود از بروز بسیاری تصادف ها جلوگیری می شد.

با این حال امیدواریم پس از نصب نخستین چراغ راهنمای ورانندگی در ورامین ، راه چاره ای برای دیگر نقاط دارای گره ترافیکی در نظر گرفته شود .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.