با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهردار ورامین خبر داد : احداث بزرگترین مجتمع تفریحی موج آبی در ورامین

خبر استان : شهردار ورامین گفت: فراهم ساختن و شاد نمودن دل مردم مؤمن دیار 15 خرداد از اولویتهای فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد.
مهندس علی حیدریان در حاشیه اختتامیه جشن شمیم رمضان در ورامین گفت: مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید برنامه های فرهنگی و اجتماعی ویژه کوتاه مدت و بلند مدت زیرساختی را کارشناسی، طراحی و برنامه ریزی نموده است.
وی افزود: با مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی قصد داریم بزرگترین مجتمع تفریحی موج آبی را در آینده ای نزدیک احداث و مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی اشاره نمود: با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، شاد نمودن دل مردم مؤمن ورامین با برپایی جشن های ملی، مذهبی از اولویتهای فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد که مورد حمایت و استقبال مردم دیار 15 خرداد نیز قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در 8 ماهه گذشته و با شروع مدیریت جدید شهری و با رویکرد عدالت فرهنگی و خدمت رسانی بیشتر در سایه منویات مقام معظم رهبری در شهرداری ورامین برنامه های ویژه ای همچون اجرای سوگواره کوچه های بنی هاشم، برگزاری اردوی راهیان نور برای نخستین بار، میزبانی لیگ برتر تکواندو در ورامین، اجرای همایشهای مختلف و جشن های ملی، مذهبی همچون ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) در پارک آزادگان، در ماه مبارک رمضان 30 کرسی تلاوت در 30 مسجد با حضور قاریان مشهور مصری، بین المللی و کشوری، ضیافت افطاری در مساجد، اعزام شهروندان به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تجلیل از قاریان قرآن، فعال سازی خانه های فرهنگ خیرآباد و ده شریفا جهت استفاده بهینه از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان از برنامه های انجام شده در نقاط مختلف شهر می باشد.
شهردار ورامین در پایان گفت: با نگاه مدیریت جهادی ساخت فرهنگسرای چند منظوره و احداث بزرگترین پارک شهر در ورامین را در دستور کار قرار داده ایم.
گفتنی است در اختتامیه جشن شمیم رمضان در ورامین مهندس علی حیدریان شهردار، سید محسن رضایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، محمد صمدی مسئول امور اداری، حجت الاسلام جغتایی نماینده ولی فقیه در سپاه و مجید شهریاری از هنرمندان تلویزیون و سینما حضور و با اهدای هدایایی نقدی و معنوی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر از برندگان مسابقات کودکان و معرفی سرداران شهید تقدیر گردید.



ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.