با ما همراه باشید

تهران

اجرای هنرمندان تئاتر ورامین در تئاتر شهر

خبر استان : نمایش تئاتر خیابانی فرشته ماهی‌ها در خاک با پرداختن به موضوع شهدای غواص بعد از کسب موفقیت در چند استان کشور در مجموعه تئاتر شهر برای عموم مردم اجرا می‌شود.

نمایش فرشته ماهی‌ها در خاک به کارگردانی و نویسندگی علی عمرانی که به نمایندگی از شهرستان ورامین در چندین جشنواره کشوری و بین‌المللی از جمله لاهیجان، پسامهر استان فارس و جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان و جشنواره تئاتر شهر شرکت کرده بود این بار برای مردم شهر تهران اجرا می‌شود.

 این نمایش که با استفاده از زبان هنر تئاتر خیابانی به موضوع شهادت 175 غواص در دوران دفاع مقدس می‌پردازد با استقبال بی‌نظیر مسئولان، هنرمندان و عموم مردم مواجه شده است و در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از سوی مردم به‌عنوان یکی از چند نمایش برتر معرفی شد و در جشنواره تئاتر لاهیجان نیز از این نمایش تقدیر ویژه به‌عمل آمد.

 علی عمرانی کارگردان این اثر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایش فرشته ماهی‌ها در خاک با حضور هنرمندان ورامین، قرچک و پیشوا و به احترام رشادت‌های جوانان ایران زمین در دفاع از کشور اجرا می‌شود و خوشبختانه با استقبال مسئولان و مردم مواجه بوده است

وی تاکید کرد: بعد از حضور گروه نمایشی خلسه با این نمایش در جشنواره‌های مختلف مسئولان هنری تهران درخواست اجرای این اثر نمایشی به مناسبت ایام ماه محرم در مجموعه تئاتر شهر را داشتند که از 27 مهرماه این نمایش در محوطه تئاتر شهر به مدت چهار روز به اجرا در می‌آید.

عمرانی تصریح کرد: در این نمایش مشاور کارگردان راضیه ده پائینی، دستیار کارگردان مرجانه هوشمند، دستیار حرکت حامد عرب و علیرضا کاظم‌زاده، طراح فضا علی عمرانی، طراح لباس راحله ده پائینی، طراح پوستر و بروشور زهره آریانمنش، انتخاب موسیقی امیر حسین شجاعی جم، پخش موسیقی فواد منیرزاده، عکاس و فیلمبردار مهدی شهرابی و مدیر صحنه سامان سعیدی از جمله عوامل اجرایی نمایش هستند.

 وی همچنین با اعلام اسامی بازیگران این نمایش گفت: راضیه‌ده پائینی، علیرضا کاظم‌زاده، حامد عرب، مرجانه هوشمند، مجید اصانلو، کتایون اردانه، عاطفه خدام، امیرحسین شجاعی جم، خشایار تاجیک، حمید رضا برزگر، سحر صحرا نورد، المیرا میرزایی، مهدی‌یار فرامرزپور، محمدامین پازوکی، سامان سعیدی علی‌یار عمرانی نیز در این نمایش به هنرنمایی می‌پردازند.

گفتنی است، نمایش فرشته ماهی‌ها در خاک در تمامی جشنواره‌های کشوری به صورت ویژه به اجرا در آمده و در جشنواره تئاتر شهر نیز به‌عنوان نمایش برگزیده طرح و ایده و مورد تقدیر کارگردانی قرار گرفته است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.