با ما همراه باشید

اتاق خبر

آغاز نهضت آسفالت در شهر ورامین

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگویی اظهار کرد: عملیات نهضت آسفالت و لکه‌گیری در اکثر محلات مختلف شهر ورامین آغاز شده است.

وی افزود: هم اکنون اکیپ آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر شهری در کوچه‌ها و خیابان‌های شهرک فاطمیه و خیابان شهدا کوچه الزهرا، خیابان روغن‌کشی و خیابان حسین‌رضا (ع) و کوچه شهید عربی در دست اجرا است.

شهردار ورامین از عملیات پخش آسفالت به صورت مکانیزه و دستی به همراه لکه‌گیری در مناطق مختلف شهر ورامین خبر داد و خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت و لکه‌گیری معابر در شهرک فجر، شهرک فاطمی، منطقه سیلو، مسیر زیر گذر روغن‌کشی نیز اجرا شد.

مؤمنی با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری و آرامش و شادابی بین شهروندان، طرح کاشت گل‌ها در سطح معابر، بوستان‌ها، میادین آغاز شده است، گفت: در بلوار شهید قدوسی کارخانه قند گلکاری و زیبا آرایی گیاهی انجام شد.

وی تصریح کرد: این طرح طی چندین مرحله و به طور گسترده با گل‌های تولیدشده واحد فضای سبز شهرداری ورامین، در فضاهای سبز شهری آغاز شده و همچنین در مکان‌های مناسب فضاهای سبز شهر کاشته خواهد شد.

شهردار ورامین اضافه کرد: شهرداری تمام تلاش خود را در راستای ایجاد فضای سبز مطلوب و مناسب برای شهروندان ایجاد می‌کند که امید می‌رود شهروندان هم در حفظ آن کوشا باشند.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به فصل بهار، عملیات پاکسازی و شست‌وشو جداول، معابر، انهار، پیاده‌روهای سطح شهر ورامین آغاز و در حال اجرا است.

منبع ایمنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.