با ما همراه باشید

اتاق خبر

نامزدهای اصلح در تراز گام دوم انقلاب باشند

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: انتخابات پیش‌رو از جهات مختلفی اهمیت ویژه‌ای دارد و باید داوطلبینی در تراز گام دوم انقلاب، مورد تائید صلاحیت قرار بگیرند.

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: انتخابات پیش‌رو از جهات مختلفی اهمیت ویژه‌ای دارد و باید داوطلبینی در تراز گام دوم انقلاب، مورد تائید صلاحیت قرار بگیرند.
حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث انتخابات، دموکراسی و حضور و رای مردم در جمهوری اسلامی جزو نقاط برجسته و افتخارآمیز کشور و انقلاب است که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی با وجود شیطنت‌ها و مکرهای مختلف دشمنان بیشترین انتخابات را در سطح منطقه داشته‌ایم و حضور مردم نیز بسیار عالی بوده و جزو نقاط افتخارآمیز ما محسوب می‌شود که چقدر انتخابات برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است زیرا به جهت مسائل داخلی و خارجی و اتفاقاتی که در کشور رخ داده و اینکه مردم نسبت به مجلس فعلی رضایت کاملی ندارند و همچنین متاسفانه خروجی مناسبی را از مجلس فعلی نداشته‌ایم.

امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه انتخابات مجلس مقدمات انتخابات ریاست جمهوری است گفت: همچنان که مردم نسبت به این دولت انتقادات و گلایه‌هایی دارند نسبت به این مجلس نیز انتقادات و گلایه‌هایی وجود دارد و به نظر می‌آید که این انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز باشد، یعنی هم یک مجلس بسیار قوی، انقلابی و تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز که مقدمه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باشد که آنجا هم به فرموده رهبری معظم انقلاب که یک دولت انقلابی جوان روی کار بیاید.

باقری سپس به بحث تائید صلاحیت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بحث تائید صلاحیت‌ها و شورای نگهبان خیلی مهم است، زیرا یک قسمت مهم انتخابات بحث حضور مردم است و قسمت عمده دیگر نیز بحث تائید صلاحیت‌ها است، بالاخره شورای نگهبان از اول انقلاب پای کار بوده است همچنان که در صحبت‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب نیز بارها بر اهمیت و تاثیرگذاری آن اشاره شده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم در این دوره هم افرادی را که واقعا صلاحیت حضور در مجلس دارند و افرادی که صلاحیت ورود به کشتی بزرگ انقلاب اسلامی را دارند و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی هستند مورد تائید صلاحیت قرار بگیرند، کسانی که می‌توانند در شروع گام دوم انقلاب، گام دوم را عملیاتی کنند.

امام جمعه پیشوا با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو نخستین انتخاباتی است که در گام دوم انقلاب برگزار می‌شود گفت: این انتخابات، انتخاباتی است که در شروع گام دوم انقلاب برگزار می‌شود و این مجلس نخستین مجلس و انتخاباتی است که در بعد از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد لذا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

باقری تاکید کرد: شورای نگهبان باید صلاحیت افرادی را بررسی کند و مورد تائید قرار دهد که در تراز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، تراز خدمت به مردم و با توجه به رشد و نفوذ جمهوری اسلامی از لحاظ فرهنگی و معنوی در سراسر دنیا در تراز این مباحث باشند که تشکیل دولت جوان انقلابی نیز از جمله‌ها است.

وی در پایان به شیطنت‌ها علیه شورای نگهبان و سختی کار این ارگان انقلابی اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان کار سخت و دشواری دارد زیرا از خیلی وقت قبل شیطنت‌هایی شروع شده است نسبت به اینکه شورای نگهبان را زیر سوال برده و تحت فشار قرار بدهند تا آن لیستی که خودشان دارند و افرادی که خودشان دارند را داخل این مباحث انتخاباتی بیاورند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.