با ما همراه باشید

اتاق خبر

ستاد بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد پیشوا از هم اکنون فعال شود

فرماندار شهرستان پیشوا با تأکید بر ضرورت واکاوی عملکرد شورای فرهنگ عمومی، گفت: به منظور برگزاری باشکوه مراسم ۱۵ خرداد، باید ستاد بزرگداشت این قیام از هم اکنون فعال شود.

حسین عباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در سالروز تشکیل شورای فرهنگ عمومی ضروری است عملکرد این شورا در شهرستان مورد ارزیابی و واکاوی قرار گیرد تا برنامه ریزی و اقدامات بهتر و موثرتری داشته باشیم.

وی افزود: یکی از اثرات ماندگار ۱۵ خرداد در جریان آشوب های اخیر خود را نشان داد و امنیت و آرامش حاکم بر شهرستان مرهون همراهی مردم مومن و انقلابی پیشوا و تلاش نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی، اجرایی، اداری و خدماتی بوده است.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: باید طرح و برنامه های ماندگارتری در حوزه فرهنگی شهرستان انجام شود که در این بین احداث اولین فرهنگسرای بزرگ پیشوا یکی از مطالبات مهم مردم است و پیگیر اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل آن هستیم.

وی افزود: هویت ما وابسته به ۱۵ خرداد است و در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای این قیام و زنده نگهداشتن آن، پرداختن هنری به این موضوع خصوصا ارائه طرح های اجرایی در قالب مستند و آثار سینمایی ضروری است.

عباسی با تأکید بر ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی ۱۵ خرداد در پیشوا، گفت: باید کمیته های تخصصی ستاد بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد ایجاد و از هم اکنون طرح ها و برنامه ها مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر سالگرد قیام ۱۵ خرداد در شهرستان پیشوا به عنوان مبدا قیام باید وظایف و تکالیف ادارات و نهادهای مختلف مشخص و تقسیم کار لازم صورت گیرد تا مجموعه شهرستان براساس یک برنامه مدون و دقیق حرکت کرده و خروجی درخور و شایسته این رویداد بزرگ تاریخی، فرهنگی، سیاسی و عقیدتی را داشته باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.